سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
تبریک مدیرعامل هلدینگ ارزش به مناسبت روز صنعت و معدن
12 تیر 1401 - 11:40
شناسه : 29804
مدیرعامل و عضو هییت‌مدیره گروه گسترش سرمایه‌گذاری بین‌المللی ارزش طی صدور پیامی،‌ روز ملی صنعت و معدن را به تمام فعالان این حوزه تبریک گفت.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی هلدینگ ارزش
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، در ادامه متن کامل پیام تبریک علیرضا صمدی مدیرعامل و عضو هییت‌مدیره گروه گسترش سرمایه‌گذاری بین‌المللی ارزش را می‌خوانید:

ایران با توجه به داشتن منابع نفتی و معادن غنی مورد استفاده در صنایع، از نظر مواد اولیه، کشوری مطلوب محسوب می‌شود و تاریخ نشان داده است که ایران از گذشته خاستگاه صنعتگران ماهر و کارآمدی بوده که آوازه و محصول آن‌ها سر تا سر جهان را درنوردیده و همین بس که ادبیات کهن ایران، نشان از ارزش والا و جایگاه رفیع اهالی صنعت در فرهنگ این مرز و بوم دارد. این مهم، بیانگر ریشه‌دار بودن صنعت و معدن در تاروپود تاریخ، فرهنگ، ارزش‌ها و باورهای ملت ایران است.

۱۰ تیر ماه، در تقویم به نام روز صنعت و معدن نام‌گذاری شده که از یک‌سو یادآور نقش مهم معدن و صنعت به عنوان موتوری محرک در اقتصاد کشور است و از سوی دیگر،  فرصتی برای تقدیر و قدردانی از صنعتگران، مهندسان صنعتی و کارگران زحمت‌کش که برای سربلندی کشور ایران تلاش می‌کنند. خوشبختانه حوزه صنعت و معدن ایران در سال‌های اخیر، مسیر رو به رشد داشته و در این میان، گروه گسترش سرمایه‌گذاری بین‌المللی ارزش به عنوان بخش خصوصی واقعی، با تکیه بر توان داخل در مسیر توسعه ، تولید و اشتغال‌زایی گام برداشته است و تجربه عملیاتی سال‌های گذشته نشان داد، ارزش‌آفرینی از مهم‌ترین برنامه‌های این گروه برشمرده می‌شود.

لازم به ذکر است که گروه ارزش، از ابتدای سال جاری با یک برنامه‌ریزی دقیق و فشرده و با تلاش مضاعف همکاران، تمام نیروی خود را با توجه به تجربیات موفق گذشته، نیروی جوان و مهندسان توانمند و با محوریت تولید، توسعه، راه‌اندازی و اشتغال‌زایی به کار گرفته است و قطعا با این انگیزه و امید، روزهای با ارزش دیگری را برای صنعت کشور رقم خواهد زد.

در پایان، این روز ملی را به همه صنعتگران و معدن‌کاران کشور و همچنین همکاران در گروه گسترش سرمایه‌گذاری بین‌المللی ارزش که با تلاش خود نقش مهم و اساسی در تحقق اهداف شرکت داشته و دارند، تبریک عرض کرده و آرزوی بهروزی، سلامتی و شادی روزافزون را برای آن‌ها و خانواده‌های محترم دارم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.