جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
تثبیت روند کاهشی تولید فولاد چین
30 فروردین 1401 - 14:19
شناسه : 26832
یک مقام رسمی چین، گفت: کاهش تولید فولاد خام چین در سال 2022 میلادی، پس از کاهش حدود 30 میلیون تنی تولید در سال 2021، ادامه خواهد داشت.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، بزرگ‌ترین تولیدکننده فولاد جهان در سال گذشته با کاهش تولید فولاد به یک میلیارد و ۳۵ میلیون تن، از یک میلیارد و ۶۵ میلیون تن در سال ۲۰۲۱، به هدف سالانه خود رسید که اولین کاهش سالانه خود را در ۶ سال گذشته به ثبت رساند.

این صنعت از دولت خود انتظار دارد که کنترل‌های تولید را حفظ کند؛ زیرا قصد دارد انتشار دی‌اکسیدکربن خود را تا سال ۲۰۳۰ به اوج برساند. بخش آهن حدود ۱۵ درصد از کل تخلیه گازهای گلخانه‌ای چین را تامین می‌کند.

منگ وی سخنگوی کمیسیون اصلاحات و توسعه ملی چین در یک نشست، اظهار داشت: کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی در حالی که از بهبود بخش عرضه فولاد اطمینان حاصل می‌کند، الزامات مصرف انرژی و کنترل‌های محیطی را نیز به طور دقیق اجرا خواهد کرد. همچنین وی هدف دقیقی برای کاهش تولید ارائه نداد اما مناطق کلیدی مانند پکن، تیانجین وهبئی را معرفی کرد.

لازم به ذکر است که داده‌های اداره آمار  این کشور، نشان داد که تولید فولاد خام چین در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ به ۲۴۳.۴ میلیون تن رسید که ۱۰.۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.