سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
تجلیل از آتشین مردان توسعه آهن و فولاد گل‌گهر
11 مهر 1400 - 11:40
شناسه : 18630
با فرارسیدن هفته ایمنی و آتش‌نشانی به منظور ارج نهادن به خدمات خالصانه و فعالیت‌های مثمرثمر کارکنان ایمنی و آتش‌نشانی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر از ۳۰ نفر پرسنل نمونه شرکت که در این حوزه فعالیت دارند، تجلیل شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمد محیاپور مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر در مراسم تجلیل از پرسنل ایمنی و آتش نشانی شرکت با اشاره به اهمیت نقش آتش‌نشانان در کاهش و مهار حوادث، اظهار داشت: آتش‌نشانان همواره ثابت کرده‌اند که حضور آن‌ها به عنوان پشتیبان صنعت بسیار مهم و موثر است.

وی افزود: حضور پررنگ این عزیزان را در محیط‌های صنعتی و معدنی بیشتر شاهد هستیم؛ چراکه به دلیل شرایط ویژه محیط کار، امکان بروز آتش‌سوزی و حوادث بیشتر وجود دارد. به همین دلیل حضور پرسنل ماهر و به روز ایمنی و آتش‌نشانی در مجموعه‌های معدنی و صنعتی جزو ضروریات آن‌ها به شمار می‌آید.

مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر در پایان خاطرنشان کرد: بر خود واجب می‌دانیم از تلاش دلسوزانه پرسنل ایمنی و آتش‌نشانی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر در هفته‌ای که به نام آن‌ها ثبت شده است، تقدیر کنیم تا فراموش نکنیم اگر این نیروهای دلسوز و خدوم حضور نداشتند، چه بسا اتفاقاتی به وقوع بپیوندد که امکان جبران آن‌ها وجود نداشته باشد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.