جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
تجلیل از بانوان شاغل در مجتمع فولاد خراسان
19 بهمن 1399 - 14:09
شناسه : 6621
همزمان با گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان روز مادر و روز زن و در حضور مدیرعامل شرکت فولاد خراسان، از تلاش‌های ارزشمند بانوان شاغل در این مجتمع فولادی، تقدیر و قدردانی به‌عمل آمد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خراسان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، کسری غفوری در ابتدا با تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام عالی زن و روز مادر، نقش زنان را در عرصه‌های مختلف زندگی مهم و تاثیرگذار ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه در ارکان جامعه اسلامی هیچ تفاوتی بین زن و مرد نیست و زنان می‌توانند با پایبندی به اصول و ارزش‌های اسلامی در عرصه‌های اجتماعی حضور جدی و مساوی داشته باشند، افزود: امروز بانوان جایگاه اجتماعی مناسب و شایسته‌ای در جامعه دارند اما انتظار می‌رود که سهم بیشتری در مشارکت‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در کشور به این قشر موثر داده شود.

مدیرعامل شرکت فولاد خراسان همچنین با قدردانی از زحمات کارکنان مجتمع، گفت: بی شک با تعامل و تلاش تمام مجموعه شرکت به ‌ویژه انجام دقیق وظایف محوله توسط بانوان شاغل در مجتمع می‌توانیم در پیشبرد اهداف سازمان بیشتر از پیش گام برداریم. گفتنی است در این مراسم معاونان منابع انسانی و امور اجتماعی، مالی و امور اقتصادی و همچنین مدیران روابط عمومی، حوزه مدیرعامل و برنامه‌ریزی و خدمات عمومی و رفاه حضور داشته و در پایان این نشست به رسم یادبود، هدایایی به بانوان شاغل در شرکت توسط مدیرعامل مجتمع در روز شنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ اهدا گردید.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.