جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
تجلیل از  تیم فوتبال کارگری شرکت مس
08 آبان 1400 - 9:01
شناسه : 19777
مدیرعامل شرکت مس ضمن تبریک قهرمانی تیم فوتبال کارگری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در مسابقات جام شرکت‌های جهان «فیفکو»، بر ضرورت تداوم موفقیت‌های ورزشی ورزشکاران شرکت مس در عرصه‌های ملی و بین‌المللی تاکید کرد.
ارسال توسط : منبع : مس پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در مراسم تجلیل از تیم فوتبال مجتمع مس سرچشمه رفسنجان که در مسابقات فوتبال کارگری شرکت‌های جهان (FIFCO) در امارات به مقام قهرمانی دست یافته بود، با تبریک موفقیت به‌دست‌آمده حضور در این جام را افتخار کشور دانست و اظهار داشت: اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران باعث افتخار و خوشحالی است.

وی افزود: شرکت مس باید در همه زمینه‌ها به طور متوازن رشد کند، از این رو در کنار موضوعات مهمی همچون تولید، فروش، توسعه و اشتغال، ورزش هم از موارد حائز اهمیت در مجموعه مس به شمار می‌رود و لازم است برای رشد و تعالی آن برنامه‌ریزی داشت.

مدیرعامل شرکت مس با ابراز خوشحالی از این که اعضای تیم افتخارآفرین شرکت مس از نیروهای زحمت‌کش، فعال و پرتلاش کارخانه و بخش تولید هستند، گفت: به‌طورقطع موفقیت‌های به‌دست‌آمده ناشی از تلاش و زحمات تک‌تک پرسنل شرکت است. لذا  امیدواریم شرکت مس افتخارات بزرگ‌تری را کسب کند و همه از کار کردن در این شرکت احساس غرور کنیم و به خود ببالیم. از خدا می‌خواهم کمک کند که موثرتر و محکم‌تر از گذشته در مسیر تحقق موفقیت‌ها قدم برداریم.

خوشحالی مردم بزرگ‌ترین افتخار است

حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم خطاب به اعضای تیم فوتبال مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، این موفقیت و پیروزی را تبریک گفت.

وی با بیان اینکه مردم را خوشحال کردید و این بزرگ‌ترین افتخار است، ادامه داد: برای من نیز افتخار است که همه شما از کارگران خدوم شرکت ملی صنایع مس هستید؛ این افتخاری بزرگ‌تر از قهرمانی است که برای مردم و کشور کسب کردید. البته زینت‌بخش این تیم قهرمان، دو فرزند شهید آقایان مسلم عباس‌آبادی و جواد حاج‌باقری هستند که برکت این تیم بودند و در کنار سایر عزیزان این افتخار را به ارمغان آوردند.

در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از سوی مدیرعامل شرکت مس، مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و نمایندگان کارگران شرکت از بازیکنان تیم فوتبال کارگری تجلیل شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.