جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
تجلیل از روابط عمومی‌های فعال شهرستان
08 خرداد 1400 - 10:19
شناسه : 12972
به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، ضمن تجلیل فرمانداری سیرجان و شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر از مدیران روابط عمومی شهرستان، وی با اشاره به اینکه روابط عمومی هر سازمان مهم‌ترین بخش آن است، گفت: مدیر روابط عمومی باید از افراد خبره و کارشناس انتخاب شود تا در موارد ضروری بتواند کلیه مسائل را به نحو احسنت مدیریت کند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی گل‌گهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، سهراب بهاالدینی فرماندار سیرجان ب اشاره به بحث انتخابات، اظهار داشت: انتخابات پیش رو از اهمیت بسیاری برخوردار است. در این راستا روابط عمومی‌ها می‌توانند با تشویق مردم و اطلاع‌ر‌سانی، باعث حضور پرشور و حداکثری آن‌ها در انتخابات شوند.

وی از فعالیت‌های مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر نیز تشکر کرد و افزود: مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در بحث توسعه شهرستان گام‌های بسیار موثری برداشته است، لذا در آینده نه چندان دور؛ شاهد یک عسلوئیه بزرگ در منطقه گل‌گهر خواهیم بود.

نقش مهم روابط عمومی در انتخابات کشور

حجت الاسلام احمد حسینی امام جمعه سیرجان نیز ضمن تشکر از زحمات روابط عمومی‌های شهرستان، گفت: بحث انتخابات برای کشور بسیار حساس و مهم است؛ چراکه در اینجا افراد مطرح نیستند بلکه بحث کشور و نظام در میان است. در این راستا روابط‌ عمومی‌ها به عنوان افراد تاثیرگذار می‌توانند با تبلیغات گسترده مردم را برای مشارکت در این امر مهم یاری کنند.

محمد پیش بین نماینده نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز روابط عمومی را بسیار مهم و تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: روابط عمومی نقش محوری و کلیدی در انعکاس عملکرد اقدامات مجموعه خود دارد. در این راستا اگر عملکردی ضعیف داشته باشند یعنی یک سازمان درست به وظایف خود عمل نکرده است به همین علت روابط عمومی هر مجموعه باید با توجه به متد روز عمل کند.

وی با تاکید بر اهمیت انتخابات، ادامه داد: امیدوارم با همراهی مدیران روابط عمومی شهرستان انتخابات پرشوری را در سیرجان رقم بزنیم. وظیفه مهمی بر دوش روابط عمومی‌ها قرار داده شده است تا مشارکت مردم در انتخابات را به حداکثر برسانند.

روابط عمومی چراغ هدایت یک سازمان

ابوذر حلوایی‌پور مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در پایان با اشاره به اینکه جایگاه هر سازمان با عملکرد روابط عمومی آن سازمان مشخص می‌شود، خاطرنشان کرد: روابط‌عمومی‌ها چراغ هدایتی هر سازمان هستند که اگر به وظیفه خود آگاه باشند و بتوانند به خوبی به آن عمل کنند، آن سازمان می‌تواند به اهداف و رسالت خود به نحو بهتری جامه عمل پوشانده و مردم نیز در جریان عملکرد آن سازمان قرار گیرند.

لازم به توضیح است که در ادامه این مراسم از مدیران روابط عمومی‌ها ادارات، نهادها و ارگان‌های شهرستان سیرجان تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.