چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت ×
تجلیل از کارکنان برتر سال ۱۳۹۹ فولاد خوزستان
26 خرداد 1400 - 10:40
شناسه : 13820
آیین تجلیل از کارکنان برتر فولادخوزستان ۲۵ خردادماه ۱۴۰۰ با حضور محمود لندی معاون بهره‌‌برداری، سعید قاسم‌‌زاده معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و جمعی از مدیران به همراه کارکنان برتر سال ۱۳۹۹ گروه فولاد خوزستان در تالار طوبی مجموعه دویست‌ دستگاه برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، سعید قاسم‌‌زاده معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت فولاد خوزستان، کارکنان برتر را عصاره‌ی سازمان نامید و اظهار داشت: مجموعه فولاد خوزستان با تکیه بر توان، دانش فنی، تخصص و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان توانسته خود را سازمان پیش ‌رو معرفی کند.

وی افزود:  تک‌تک کارکنان فولاد خوزستان شایستگی حضور در میان برگزیدگان را دارند. تلاش صادقانه، پشتکار، مهارت‌ آموزی و به‌کارگیری هوش هیجانی مهم‌‌ترین ویژگی کارکنان برتر به شمار می‌آید. بنا داریم در دستورالعمل‌های منابع انسانی، طبقه‌بندی مشاغل و نحوه ارتقا، با بهره‌گیری از مشاورین مجرب تجدیدنظر کنیم.

تشویق کارکنان گامی موثر در موفقیت یک سازمان

در ادامه امین بهارلو مدیر بخش مواد اولیه شرکت فولادخوزستان، گفت: با یک تشکر ساده می‌توانید نشان دهید وجود افراد در شرکت برایتان حائز اهمیت است. و به این ترتیب، عملکرد و خط‌‌مشی که برای موفقیت سازمان متصور هستید را به راحتی پیاده خواهید کرد. افرادی که دارای عزت نفس مثبت هستند به طور بالقوه جزو بهترین کارمندان محسوب می‌شوند که همیشه از قوانین شرکت پیروی می‌کنند.

ملاک انتخاب کارکنان برتر نظام عملکردی بود

پیمان معظمی گودرزی مدیر سازماندهی و روش‌ها انتخاب کارکنان برتر را با توجه به عملکرد سالانه دانست و بیان کرد: مجموعه فولاد خوزستان در امر پیاده‌سازی نظام عملکرد کارکنان در میان سازمان‌های پیشرو کشور جای دارد. ملاک ارزیابی و انتخاب کارکنان برتر بر اساس نظام عملکردی بدین صورت است که، در ابتدای سال موارد مدنظر مدیران نسبت به کارکنان به صورت شفاف مشخص و در ادامه ارزیابی به صورت فصلی انجام می‌شود و هر فرد می‌تواند، نقاط ضعف و قوت خود را مشاهده و در این شرایط فرصت اصلاح نقاط ضعف و پررنگ نمودن نقاط قوت را در طول سال پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: کارکنان برتر هیچگاه فعالیتی را نیمه‌کاره رها نمی‌کنند؛ بلکه علاقه‌مند به همکاری و کمک به دیگران هستند.

در پایان این مراسم با حضور معاون بهره‌برداری،‌ معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و جمعی از مدیران از ۵۱ تن از کارکنان برتر سال ۱۳۹۹ گروه فولاد خوزستان تجلیل شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.