سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
تجلیل از کارگروه نمونه شرکت گل‌گهر
13 اردیبهشت 1400 - 15:30
شناسه : 11677
صبح امروز در مراسم جشنواره امتنان که در استانداری کرمان و با حضور استاندار و جمعی از مسئولان ارشد استانی برگزار شد، از ۵ نفر از کارکنان شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در قالب کارگروه نمونه تجلیل به عمل آمد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت گل‌گهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، این جشنواره که به انتخاب کارگر نمونه استان می‌پردازد، بدین ترتیب به مناسب گرامیداشت روز کارگر و در مراسمی از نخبگان استانی تجلیل به عمل آورد که سهم شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر نیز تجلیل از پنج نخبه این شرکت بود.

همچنین طرح «بهینه‌سازی خردایش الگوی انفجاری با استفاده از ستون هوا» که چندی پیش در جشنواره نظام پیشنهادات، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر حائز رتبه سوم شده بود، در جشنواره امتنان نیز جزو رتبه‌های برتر قرار گرفت و به واسطه آن از همکاران شاغل در مدیریت معدن، آقایان محتشمی، اکبری نسب، نژادحیدری، پورسید یحیی و وفایی تجلیل شد.

طرح مذکور پس از ارسال به جشنواره امتنان و بررسی‌های کارشناسی به مرحله داوری و نهایی رسید. در همین راستا اجرای این طرح کمک بسیار شایانی به کاهش هزینه‌های عملیات‌های آتشباری، حذف اضافه حفاری‌ها و بهینه‌سازی در عملیات خردایش می‌کند.

نخبگان معرفی شده از سوی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در مراسم جشنواره امتنان نشان دادند که جوانان توانمند  این دیار می‌توانند با ایده‌ها و طرح‌های کاربردی خود علاوه بر کاربردی کردن دانش در محیط‌های صنعتی و معدنی؛ در جشنواره‌های کارگری نیز حرفی برای گفتن داشته باشند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.