پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت ×
تجلیل گهرزمین از کارشناسان حوزه HSEE
10 مهر 1400 - 14:33
شناسه : 18564
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شرکت گهرزمین در مراسم تجلیل از کارشناسان حوزه HSEE از تلاش‌های تک تک این عزیزان تشکر و قدردانی نمود و گفت: شرکت گهرزمین تمام قد برای رفاه، سلامت و ایمنی کارکنان ایستاده است و در رابطه با امنیت و ایمنی پرسنل به هیچ عنوان کوتاهی نمی‌کند و همه چیز در رابطه با جان انسان‌ها در اولویت دوم شرکت قرار دارد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی گهرزمین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمدرضا خضری‌پور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شرکت سنگ‌آهن گهرزمین، اظهار داشت: امروز حوزه HSEE گهرزمین یکی از مطرح‌ترین و بهترین واحدهای ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست در منطقه است و همه باید در جهت فرهنگ‌سازی بیشتر در این حوزه تلاش کنیم، طوری که مسایل ایمنی به نوعی اختیاری و نهادینه شده در رفتار کارکنان مشاهده شود.

لزوم توجه کارکنان به مخاطرات محیط کاری خود

شجاع‌الدین گلسرخی مدیر حوزه ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست (HSEE) سنگ‌آهن گهرزمین نیز شرایط ناایمن و اعمال رفتار ناایمن را از عوامل ایجاد مخاطرات محیط کار دانست و گفت: اگر کارکنان و مدیران بخش‌های مختلف مخاطرات حوزه کاری خود و اقدامات اصلاحی را شناسایی و ارائه کنند تاثیر زیادی در جلوگیری از حوادث خواهد داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کمیته تخصصی بازنگری و اولویت‌بندی برنامه‌های مدیریت حوزه HSEE جهت تصویب در هییت‌مدیره و ابلاغ به واحد‌های مختلف در دستور کار قرار دارد. البته یکی از پیش شرط‌های انعقاد قرارداد با پیمانکاران شرکت گهرزمین باید توجه و رعایت نکات مربوط به حوزه HSEE باشد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از کارکنان حوزه ایمنی بهداشت و محیط زیست (HSEE) در شرکت سنگ‌آهن گهرزمین، تجلیل شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.