جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی با تولید محصولات ویژه
09 شهریور 1401 - 17:25
شناسه : 31375
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه عنوان کرد: مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه به عنوان بزرگ‌ترین هلدینگ فولادی کشور، دستیابی به اقتصاد بدون نفت و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی را با تولید محصولات خاص، قوی‌تر و پرشتاب‌تر از گذشته در دستور کار خود قرار داده است.
ارسال توسط : منبع : شرکت فولاد مبارکه
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، اولین ذوب آزمایشی فولاد مبارکه در نخستین روزهای شهریور ماه سال ۱۳۷۰، در کوره شماره ۴ این شرکت با موفقیت به دست آمد. به همین مناسبت، محمد یاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با حضور در جمع کارکنان ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم از زحمات تمام همکاران این ناحیه قدردانی و بر تولید حداکثری و اهمیت تنوع هر چه بیشتر محصولات کیفی تاکید کرد.

طیب‌نیا با بیان اینکه کارکنان شرکت فولاد مبارکه در بسیاری از بخش‌ها و خطوط تولید و به طور مشخص همکاران ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم با آغاز سال جدید به رکوردها و افتخارات زیادی دست یافتند، مطرح کرد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تعمیرات اساسی این ناحیه در زمان‌های محدودیت مصرف برق به خوبی و با موفقیت انجام می‌شود. در حال حاضر نیز برای دستیابی به رکوردهای جدید و تولید انواع محصولات خاص در حوزه فولادهای مورد نیاز، محیط گاز ترش چابک‌سازی شده است.

وی افزود: در شرایط فعلی که رکود بر بازارهای جهانی حاکم است، رویکرد فولاد مبارکه حرکت به سمت تولید محصولات کیفی است که می‌تواند برای کشور و ذ‌ی‌نفعان ارزش افزوده بیشتری به همراه آورد.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به تمام همکاران نواحی، اذعان کرد: بدون شک کارکنان شرکت بازوان پرتوان و متعهد شرکت هستند که در تمام ادوار ماموریت‌ها و اهداف سازمان را به خوبی محقق کرده‌اند. بنابراین همه عزیزان باید در نظر داشته باشند که فولاد مبارکه به عنوان بزرگ‌ترین هلدینگ فولادی کشور، دستیابی به اقتصاد بدون نفت و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی را با تولید محصولات خاص، قوی‌تر و پرشتاب‌تر از گذشته در دستور کار خود دارد. از این رو تمام مدیران و کارکنان باید دست در دست هم بدهیم و در ادامه افتخارات گذشته با تولید حداکثری انواع محصولات کیفی، نه تنها بازارهای داخل را از واردات محصولات ویژه بی‌نیاز کنیم بلکه از محل صادرات در این مسیر روشن گام برداریم و برای کشور ارزآوری و ارزش افزوده بیشتر ایجاد کنیم.

وی در پایان یادآور شد: به اراده، تعهد، تخصص و توکل کارکنان فولاد مبارکه ایمان داریم. همکاران ما در تمام بخش‌ها، پیش از این هم نشان داده‌اند که در سایه الطاف الهی می‌توان همه موانع، محدودیت و چالش‌های احتمالی را با موفقیت پشت سر گذاشت.

انتهای پیام//

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.