پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
تخصیص اعتبار ایمیدرو به حمایت از پایان‌نامه‌های دانشگاهی
25 مرداد 1401 - 9:03
شناسه : 31220
مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو گفت: ایمیدرو در راستای تعامل با دانشگاه‌ها و مراکز علمی طی پنج ساله گذشته، بالغ بر 35 میلیارد ریال اعتبار را به حمایت از پایان‌نامه و رساله‌های دانشگاهی اختصاص داده است.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، غلامرضا ملاطاهری، در آیین تجلیل و معرفی پایان‌نامه و رساله‌های دانشگاهی تحت حمایت ایمیدرو، مطرح کرد: یکی از درگاه‌های حمایت مالی از پایان‌نامه و پروژه‌های پژوهشی توسط ایمیدرو، اساسنامه این سازمان است.

وی در خصوص نحوه حمایت ایمیدرو از پژوهش‌های دانشگاهی، افزود: پیش از این، حمایت‌های ایمیدرو در قالب خدمات آزمایشگاهی بود اما از سال ۱۳۹۹، طبق مصوبه هیئت عامل این سازمان، این موضوع از طریق قرارداد پژوهشی تقاضامحور دنبال شد.

مدیر آموزش، پژوش و فناوری ایمیدرو بیان کرد: روند کار به گونه‌ای است که تقاضا از سوی واحدهای ایمیدرو اعلام می‌شود و ما بر اساس آن، فراخوان اعلام می‌کنیم و مسیر دیگر، حمایت از موضوعاتی است که با ارائه پیشنهادهای فناورانه، از طریق خود دانشگاه‌ها مطرح می‌شود.

ملاطاهری همچنین در ادامه عنوان کرد: این روند، نشان می‌دهد که مسیر برای تعامل سازنده بین ایمیدرو و دانشگاه‌ها و مراکز علمی هموار است.

وی در همین راستا، با بیان اینکه علاوه بر دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان نیز می‌توانند از خدمات حمایتی ایمیدرو بهره‌مند شوند، گفت: از دیگر اقدامات موثر ایمیدرو در پیوند معدن و صنایع معدنی و دانشگاه‌ها و مراکز علمی، می‌توان به تاسیس موسسه آموزشی و پژوهشی نوع سوم از قبیل یونیدرو (دانشگاه تهران) و مرکز هوشمندی و رصدخانه فناوری ایمیدرو – شریف (دانشگاه صنعتی شریف) یاد کرد.

 مدیر آموزش، پژوش و فناوری ایمیدرو در بخش دیگری از صحبت‌های خود، یادآور شد: یکی دیگر از دستاوردهای صنعت و دانشگاه، برگزاری جشنواره‌های اینوماین با راهبری ایمیدرو است که در آن ایده‌های ارزش‌آفرین بررسی و در نهایت، مورد حمایت ایمیدرو قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.