پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
ترسیم نقشه راه صنعت و معدن یزد
31 خرداد 1400 - 8:56
شناسه : 14034
مدیرکل دفتر امور اکتشاف وزارت صنعت، معدن و تجارت از ترسیم نقشه راه صنعت و معدن در یزد خبر داد و گفت: اگر چشم‌انداز تهیه شده، پیگیری و به نتیجه مورد نظر برسد، شاهد درخشش بیشتر استان در عرصه ملی خواهیم بود.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ابراهیم علی مولابیگی مدیرکل دفتر امور اکتشاف وزارت صنعت، معدن و تجارت در کارگروه تعامل کشوری فعالیت‌‌های معدنی در عرصه‌‌های منابع طبیعی این استان، اظهار داشت: موضوع تعامل در سطح  ملی رصد خواهد شد و امیدواریم از این پس در اتخاذ تصمیم‌گیری، از بخشی‌نگری و عملکرد جزیره‌ای پرهیز خواهد شد.

وی افزود: نگاه به بهره‌برداری از معادن بر اصول تعامل قرار دارد، این موضوع یکی از مسائل حائز اهمیت برای وزارت صنعت، معدن و تجارت است که در کنار حفظ اشتغال، به موضوع عرصه‌های طبیعی و حفاظت از محیط‌زیست نیز توجه شده است.

مدیرکل دفتر امور اکتشاف وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: در حال حاضر نگاه تعاملی به بهره‌برداری از معادن استان وجود دارد و از زمانی که کارگروه تعامل کشوری فعالیت‌های معدنی در عرصه‌های منابع طبیعی تشکیل و فعال‌تر شد، تعامل میان دستگاه‌ها به خوبی احساس شد به نحوی که توافق نسبت به ۸۰ درصد طرح‌های تصویب شده وجود دارد.

مولابیگی در پایان خاطرنشان کرد: وزارتخانه بر ایفای مسئولیت‌های اجتماعی بهره‌برداران از معادن تاکید دارد، و معتقد هستیم اگر ذخیره منابع طبیعی درست برداشت شود، ایفای مسئولیت‌های اجتماعی نیز باید به درستی از سوی بهره‌برداران صورت گیرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.