پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
تضمین کیفیت اولویت اصلی ذوب‌آهن
22 آبان 1400 - 9:34
شناسه : 20397
مدیر فولادسازی شرکت ذوب‌آهن گفت: هدف شرکت ذوب‌آهن اصفهان کسب رضایت مشتری است و در این راه استانداردهای کیفیت را با دقت رعایت می‌کند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات،سیاوش خواجوی مدیر فولادسازی شرکت ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه در راستای رقابت در بازارهای هدف و تامین نیاز مشتریان، کیفیت محصولات سرلوحه این شرکت است، اظهار داشت: شرکت ذوب‌آهن با ارتقاء توان علمی متخصصان خود و توسعه کارگاه‌هایی که در افزایش کیفیت محصول نقش بسزایی دارند به تضمین کیفیت محصولات خود پرداخته ‌است.

وی به کیفیت انواع ریل‌های تولیدی در ذوب‌آهن پرداخت و افزود: با توسعه کارگاهای کیفیت محصول توانستیم انواع ریل مورد نیاز کشور و بازارهای منطقه را بر اساس استانداردهای ملی و جهانی تولید کنیم.

مدیر فولادسازی شرکت ذوب‌آهن از افزایش ۳٫۵ برابری محصولات صنعتی در نیمه اول سال جاری نسبت ‌به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: مبنای تولید برای ذوب‌آهن رضایت مشتری است و برای این هدف استانداردهای کیفیت را با دقت رعایت می‌کنیم.

خواجوی نقش تعمیرات در تولید محصولات باکیفیت را غیر قابل‌ انکار دانست و بیان کرد: تعمیرات اساسی کنورتورهای ۲ و ۳، ایستگاه ۶ ریخته‌گری، جرثقیل‌ها و بومی‌سازی تاندیش‌ها و… از جمله اقداماتی است که برای حفظ کیفیت محصول انجام شده ‌است.

وی در پایان تلاش همکاران این مدیریت در تولید شمش‌های گوناگون و مورد نیاز شرکت را ستودنی دانست و خاطرنشان کرد: تلاشگران این بخش، شمش‌های مورد نیاز انواع ریل، تیرآهن و سایر محصولات با ارزش افزوده بالاتر تولید کردند و اجازه ندادند تحریم‌ها و تهدیدها بر تولیدات شرکت کوچک‌ترین تاثیری داشته باشد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.