جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
تعامل ذوب‌آهن اصفهان با بانک‌های تجارت و ملت
02 اسفند 1401 - 8:40
شناسه : 33571
مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در نشست با مدیران‌عامل بانک‌های تجارت و ملت، اعطای تسهیلات ویژه بانکی برای اتمام پروژه‌های توسعه‌ای و مواد اولیه را خواستار شد.
ارسال توسط : منبع : شرکت ذوب آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش فلزات نیوز، مهدی کوهی ۳۰ بهمن ماه در نشست جداگانه با مدیران‌عامل بانک‌های تجارت و ملت راهکارهای افزایش سطح تعاملات و همکاری‌های دوجانبه را بررسی کرد. مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در این نشست‌ها با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید، گفت: همکاری بانک‌ها با شرکت‌های صنعتی پیامدهای مثبت اقتصادی را به‌دنبال دارد و با تعامل و تداوم این همکاری تولید پایدار، اشتغال وشکوفایی اقتصادی کشور رقم خواهد خورد.

کوهی با تشریح پیشینه تعامل ذوب‌آهن اصفهان با بانک‌ها افزود: حمایت‌های بنگاه‌های مالی و پولی کشور با استفاده از ابزارهای نوین مالی در حقیقت حمایت از تولید و تلاش کارگران برای توسعه پایدار می‌باشد. وی گفت: انتظار می‌رود بانک‌ها تسهیلات ویژه‌ای با نرخ مناسب برای پرسنل ذوب‌آهن اصفهان اختصاص دهند. دکتر اخلاقی و دکتر دولت‌آبادی مدیران‌عامل بانک‌های تجارت و ملت نیز ضمن تاکید بر حمایت از تولید گفتند: با توجه به تعاملات این بانک‌ها با ذوب‌آهن اصفهان تلاش خواهیم کرد با راهکارهای مختلف، با تمام توان از تولید و صنعت‌گران حمایت کنیم.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.