جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
تغییرات قیمت بیلت در جهان
27 اردیبهشت 1401 - 15:56
شناسه : 27896
آخرین تغییرات قیمت بیلت در جهان نشان می‌دهد که قیمت این محصول در چین، روسیه و ترکیه روند نزولی در پیش گرفته و کاهشی بوده است.
ارسال توسط : منبع : کالاخبر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، آخرین قیمت بیلت در بازار داخلی چین روز گذشته ۱۲ دلار افت داشته و ۶۷۵ دلار به ازای هر تن با ۱۳ درصد مالیات بر ارزش افزوده ثبت شده است، قیمت قرارداد میلگرد نیز در بورس شانگهای رشد ناچیز یک دلاری داشته و ۶۸۹ دلار به ازای هر تن شنیده شده است.

بیلت ارزان روسیه در جنوب شرق آسیا

اگرچه تقاضای بیلت وارداتی در بازار جنوب شرق آسیا کم است، ولی اخیرا خریداران در اندونزی بیلت ارزان روسیه را پس از افت شدید آن خریداری کرده‌اند. بیلت روسیه در ۶۴۰ دلار به ازای هر تن سی‌اف‌آر توسط تاجران چینی معامله شده و قیمت‌های روسیه ۶۰ دلار ارزان‌تر از سایر عرضه‌کننده‌ها از جمله امارات یا اندونزی است. بیلت تولید شده در کشور نیز ۶۵۰ دلار به ازای هر تن سی‌اف‌آر شنیده شده که ۳۰ دلار افت هفتگی داشت. آخرین قیمت بیلت صادراتی روسیه با ۳۰ دلار افت ۶۲۰ دلار به ازای هر تن فوب دریای سیاه ثبت شد.

بیلت ترکیه در رکود

بازار بیلت ترکیه روند نزولی را در پیش گرفته و رکود بازار قراضه در کنار عدم حمایت بازار محصولات فولادی، علل اصلی این روند هستند. آخرین پیشنهادها از روسیه در ۶۶۰ تا ۶۷۰ دلار به ازای هر تن سی‌‍اف‌آر شنیده شده، در حالی که هفته قبل ۶۸۰ تا ۶۸۵ دلار بود.

گفتنی است، در بازار داخلی نیز قیمت بیلت ۷۵۰ دلار هر تن درب کارخانه بوده و تا ۷۳۰ دلار نیز منتشر شد و بازار جنبشی ندارد و همه در انتظار هستند بازار صادرات نیز تحت تاثیر قیمت‌های رقابتی روسیه تحت فشار است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.