پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
تقاضای فولاد آسیا تا سال ۲۰۲۵ به تدریج بهبود می یابد
18 آبان 1399 - 8:41
شناسه : 1211
فولادسازان آسیایی بر این باورند که تقاضای فولاد به تدریج در سال 2021 از فشارهای حاصل از پاندمی کویید 19 رهایی می یابد گرچه در برخی نقاط میزان بهبود هنوز با چالش هایی روبرو خواهد بود. در جنوب آسیا در هند برخی برنامه های سرمایه گذاری در زیرساخت ها به بهبود بازار فولاد کمک می کند. این سرمایه گذاری ها به ارزش 1.5هزار میلیارد دلار در 5 سال آینده در بخش های انرژی و حمل و نقل خواهد بود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از فولاد ایران، در شرق آسیا نیز در کره جنوبی انتظار می رود تولید خودرو تا سال ۲۰۲۵ تنها ۰٫۷ درصد نسبت به سال ۲۰۱۹ بهبود داشته باشد. البته این میزان بهبود سال آینده تا ۷ درصد خواهد بود و پس از آن رشد سالانه آرامی خواهد داشت. بخش ساخت و ساز کره نیز بین سال های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۵ رشد سالانه ۰٫۸ درصدی خواهد داشت.

در واقع کشورهایی چون ژاپن، هند، خاورمیانه  و حتی امریکا و اروپا هنوز تحت تاثیر ویروس کرونا با نرخ رشد منفی تولید ناخالص داخلی خود روبرو هستند و تنها چین است که در حال حاضر رو به رشد می باشد. مصرف فولاد ژاپن امسال افت کمتر از ۲۰ درصدی خواهد داشت ولی سال آینده با رشد ۸٫۱ درصدی به ۵۴٫۹ میلیون تن می رسد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.