جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
تقاضای فولاد به نقطه صفر رسید
28 تیر 1400 - 11:17
شناسه : 15255
دبیر انجمن فولاد ایران گفت: متاسفانه در کشور عرضه 2 برابر تقاضا است، یعنی می‌توان گفت در زمینه تقاضا صفر هستیم که دلیل اصلی آن عدم انجام ساخت و ساز است.
ارسال توسط : منبع : ایلنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، رسول خلیفه سلطانی دبیر انجمن فولاد ایران در خصوص افزایش قیمت فولاد در بازار، اظهار داشت: برای بهبود شرایط بازار بهتر است افراد مرتبط با این حوزه در تعیین قیمت آن ورود نکنند، تا بازار به حالت گذشته خود باز گردد.

 وی افزود: خبر گرانی قیمت فولاد را کسانی منتشر می‌کنند که در انبارهای خود به هدف گران‌فروشی محصولات فولادی را جمع‌آوری کرده‌اند.

دبیر انجمن فولاد ایران، گفت: در تمام بازارهای جهانی قیمت‌ها با نوساناتی مواجه می‌شوند، اما این بدین معنا نیست که تغییرات موجود همیشگی است، متاسفانه این اخبار را کسانی منتشر می‌کنند که به دنبال افزایش قیمت فولاد هستند.

خلیفه سلطانی در پایان با اشاره به میزان تقاضای فولاد در بازار، خاطرنشان کرد: متاسفانه در کشور عرضه ۲ برابر تقاضا است، یعنی می‌توان گفت در زمینه تقاضا صفر هستیم که دلیل اصلی آن نیز عدم انجام ساخت و ساز است. این مشکلات حتی قبل از شیوع ویروس کرونا بازار را درگیر کرده بود. لذا پیش‌بینی می‌شود که طی ۲۰ روز آینده قیمت فولاد کاهش قابل‌توجهی داشته باشد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.