چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت ×
تقدیر از اقدامات مثبت روابط عمومی فولادمبارکه
30 اردیبهشت 1400 - 10:23
شناسه : 12498
مدیر ورابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت فولادمبارکه در نشست صمیمی فرماندار شهرستان مبارکه با مدیران روابط عمومی‌ ادارات و سازمان‌های این شهرستان، گفت: روابط عمومی با برقراری ارتباط موثر با مردم و اقدامات بهنگام، می‌تواند ضمن ارتقا سطح آگاهی آحاد مختلف جامعه، باعث تقویت امید و نشاط در میان مردم شود.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولادمبارکه
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، هادی نباتی‌نژاد مدیر ورابط عمومی و امور بین‌الملل شرکتفولادمبارکه، اظهار داشت: روابط عمومی‌ها باید برای دستیابی به اهداف والاتر با برقراری ارتباط و هم‌گرایی هرچه بیشتر شانه‌به‌شانه یکدیگر در این مسیر گام بردارند. 

وی افزود: در روابط عمومی شرکت فولادمبارکه، اطلاع‌رسانی به‌موقع و شفاف، تنها گوشه‌ای از دستاوردهای مدیریت، کارکنان شرکت و خدمات ارزشمند این عزیزان در راه توسعه صنعتی و اقتصادی کشور است.

اقدامات روابط عمومی فولادمبارکه قابل تقدیر است  

اصغر هدایت فرماندار شهرستان مبارکه با بیان اینکه اقدامات روابط عمومی فولادمبارکه در اطلاع‌رسانی دستاوردهای صنعتی نظام و ارتقای روحیه مردم قابل تقدیر است، گفت: روابط عمومی فولادمبارکه با تعریف برنامه‌های راهبردی جدید و توسعه فعالیت‌های خود در حوزه اطلاع‌رسانی و همگرایی هرچه بیشتر صنعت با جامعه، شرایطی فراهم کرده است که فضای روحی و روانی عموم مردم با آگاهی از دستاوردهای صنعتی کشور در حوزه صنعت فولاد بهبود یابد. این درحالی است که مقوله تولید، حمایت و پشتیبانی از آن، همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و همچنان نیز هست.

وی در بخش پایانی این نشست با اهدای لوح تقدیر از اقدامات و تلاش‌های مدیریت و کارکنان روابط عمومی فولادمبارکه قدردانی کرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.