سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
تقدیر از برترین‌های بخش صنعت و معدن
23 آذر 1400 - 11:10
شناسه : 21777
دهمین جشنواره پژوهش و فناوری و هفتمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری حوزه صنعت، معدن و تجارت به صورت ویدئو کنفرانس امروز دوشنبه ۲۲ آذرماه ۱۴۰۰ با هدف معرفی طرح پژوهشی صنعتی، معدنی و تجاری و پژوهشگر برتر برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، نازنین بدری مسئول امور پژوهش سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور از انتخاب و معرفی طرح پژوهشی این سازمان به عنوان طرح پژوهشی برتر بخش صنعت، معدن و تجارت خبر داد و اظهار داشت: در این جشنواره طرح ارائه شده از سوی این سازمان با عنوان «پردازش و تفسیر داده‌های فراطیفی در پهنه جنوب غرب بصیران واقع در استان خراسان‌جنوبی» با اجرای داوود رفاهی و علی بیاتانی از دفتر ژئومتیکس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور به عنوان طرح پژوهشی برتر انتخاب شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

در این جشنواره همچنین از پژوهشگر برتر، برترین سازمان صنعت، معدن و تجارت در حوزه آموزش، پژوهش و فناوری، شرکت شهرک­‌های صنعتی استانی برتر در حوزه آموزش، پژوهش و فناوری، انتخاب واحد تحقیق و توسعه برتر و برترین محصول تحقیق و توسعه تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است، تقدیر از مرکز پژوهش‌های صنعتی، معدنی و تجاری برتر، واحد خدمات فنی مهندسی برتر و انجمن فنی مهندسی برتر، مرکز علمی ­کاربردی برتر، شرکت دانش‌بنیان برتر از دیگر برنامه‌های این جشنواره بوده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.