جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
تقدیر از برترین کارگر نظام بهپویی شرکت فولاد خوزستان
19 اردیبهشت 1401 - 17:15
شناسه : 27530
به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر، از امین منصوری، کاردان تولید بخش احیا به پاس فعالیت‌های چشمگیر در حوزه نظام بهپویی تقدیر شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، طی جلسه‌ای که ۱۸ اردیبهشت ماه، ۱۴۰۱ در دفتر مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی برگزار شد، از امین منصوری کاردان تولید بخش احیا، به پاس فعالیت‌های چشمگیر در حوزه نظام بهپویی تقدیر شد.

جعفر جنامی‌نیا مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی، با اشاره به فعالیت‌های کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی نظام بهپویی، تقدیر از کارکنان متعهد و برتر را یکی از فعالیت‌های مثبت این کمیته معرفی کرد.

وی با برشمردن قدمت نظام بهپویی در شرکت فولاد خوزستان و اشاره به تقدیر از یک بانو به مناسبت روز زن و یکی از کارشناسان به مناسبت روز مهندس طی سال گذشته، این‌گونه حرکت‌ها را قدم‌هایی نو در راستای اعتلای این نظام دانست. 

مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی با تشکر از منصوری، تداوم فعالیت‌های علمی در کنار انجام وظایف سازمانی را با ارزش دانست و از پشتیبانی و حمایت اثربخش مدیریت بخش احیا تقدیر کرد.

غلامعلی منصوریان مدیر دفتر فن‌اوری تولید بخش احیا، با تشکر از برگزاری چنین جلساتی و تقدیر از زحمات روسای پیشین واحد بهپویی، گفت: با حضور نوید علاقه‌مند رییس واحد بهپویی شرکت فولاد خوزستان، فضای جدیدی به وجود آمده که فعالیت کارکنانی که در سیستم کایزن فعالیت دارند، مورد تشویق قرار گرفته و باعث ایجاد انگیزه برای دیگر کارکنان می‌شود. 

وی ادامه داد: به زبان ساده، کایزن باعث می‌شود در کنار انجام وظایف شغلی با مشاهده‌ ایراد و اشکال برای فرایندها و تجهیزات از کنار آن بی‌تفاوت عبور نکرده، بلکه آن را مورد بررسی قرار داده و برای رفع مشکل تمهیدات لازم اندیشیده شود. در پایان از زحمات مردانی‌نژاد، دبیر بهپویی و کارکنان تلاشگر بخش احیا تشکر شد. 

در ادامه رییس واحد بهپویی شرکت فولاد خوزستان، تعداد بالای پیشنهادات ارائه شده و در عین حال درصد بالای پیشنهادات اجرا شده از سوی امین منصوری را، نشانه ارائه هدفمند و هوشمندانه پیشنهادات کاربردی دانست که در کنار روحیه تعهد به فعالیت‌های مشارکتی، علت اصلی این انتخاب از بین همکاران رده تکنسین و کاردان بوده است.

علاقه‌مند همچنین از منصوریان، مدیر دفتر فناوری بخش احیا به عنوان متولی اصلی فعالیت‌های بهپویی در بخش احیا، برای ایجاد فضایی که در آن فعالیت‌های خلاقانه و مشارکتی مورد حمایت قرار گرفته، تشکر کرد و عملکرد همکارانی مانند منصوری را نتیجه ایجاد چنین فضایی دانست.

امین منصوری کارگر برتر نظام پیشنهادها در سال ۱۴۰۱ با تشکر از برگزاری این مراسم، توجه و حمایت مدیران سازمان از فعالیت‌های خلاقانه و مشارکتی را از عوامل اصلی تشویق کارکنان به حضور در این حرکت‌ها دانسته و خواستار استمرار این رویکرد در سازمان شد.

در پایان با حضور جعفر جنامی‌نیا، مدیر واحد آموزش و توسعه منابع انسانی و غلامعلی منصوریان، مدیر دفتر فن‌اوری تولید بخش احیا با اهدای لوح و هدیه از امین منصوری تقدیر شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.