سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
تقدیر از تامین‌کنندگان برگزیده داخلی در جشنواره ملی فولاد
19 اردیبهشت 1400 - 11:04
شناسه : 11912
در سومین جشنواره و نمایشگاه‌ ملی فولاد ایران رخ خواهد داد؛ رییس انجمن تولیدکنندگان فولاد در خصوص سومین جشنواره و نمایشگاه‌ ملی فولاد ایران، گفت: این جشنواره ملی در راستای بهره‌برداری حداکثری از توانمندی‌های داخلی زنجیره آهن و فولاد کشور از سنگ‌آهن تا محصول نهایی برگزار می‌شود.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی انجمن فولاد ایران
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، بهرام سبحانی رییس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، اظهار داشت: سومین جشنواره فولاد با حضور تامین‌کنندگان داخلی و مدیران شرکت‌های آهن و فولاد کشور برگزار می‌شود و در این مراسم شرکت‌های برگزیده در زنجیره آهن و فولاد با حضور مقامات، مدیران و مسئولان فولاد کشور مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی افزود: این رویداد با هدف کاهش نیاز ارزی در تامین قطعات و تجهیزات، دانش فنی و مهندسی و مواد مصرفی مورد نیاز از طریق ارائه فرصت‌های ساخت داخل با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، ایمیدرو، شرکت‌های بزرگ فولادی و معدنی برگزار خواهد شد.

رییس انجمن فولاد در رابطه با جزئیات سومین جشنواره و نمایشگاه‌ ملی فولاد ایران، گفت: سومین جشنواره فولاد شامل مراسم افتتاحیه، نمایشگاه اختصاصی، پنل تخصصی وکارگاه‌های آموزشی و اختتامیه است که بخشی از آن به تقدیر از برگزیدگان و اهدای جایزه ملی فولاد ایران و برگزاری میز تعمیق ساخت داخل در زنجیره فولاد با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزیر صنعت، معدن و تجارت و سایر مقامات و مدیران معدنی و فولادی اختصاص دارد.

شایان ذکر است، سومین جشنواره و نمایشگاه‌  ملی فولاد ایران با رویکرد بومی‌سازی، افزایش توان تامین و توسعه تکنولوژی در زنجیره فولاد کشور به همت انجمن تولیدکنندگان‌ فولاد ایران از تاریخ ۴ تا ۶ خردادماه در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود. برای دریافت اطلاعات و نحوی ثبت‌نام در این رویداد به سایت  events.steeliran.org مراجعه نمایید.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.