سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
تقدیر از شرکت‌های گروه فولادمبارکه
25 بهمن 1399 - 15:00
شناسه : 6919
آیین تکریم صنعت‌کاران و معدن‌کاران برتر استان چهارمحال و بختیاری با حضور استاندار این استان، رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان و مسئولان اتاق بازرگانی برگزار شد. در این مراسم از مدیران عامل شرکت‌های ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، فولاد سفیددشت و تاراز چهارمحال که جزو شرکت‌های تابعه فولادمبارکه به حساب می‌آیند، تجلیل به عمل آمد.
ارسال توسط : منبع : فولاد میارکه
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در ابتدای این همایش، عبدالوهاب سهل‌آبادی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، هدف از برپایی این همایش را تکریم فعالان و تلاشگران حوزه‌های مختلف تجاری و تولیدی و همچنین بررسی چالش‌های این حوزه و تبادل‌نظر صاحبان صنایع استان درخصوص دستیابی به راهکارهای عملیاتی برای رفع این مشکلات توصیف کرد.

وی با تاکید بر اینکه با هم‌دلی و هم‌فکری می‌توان بر مشکلات و موانع فعلی فائق آمد، خاطرنشان کرد: در این شرایط دولت نیز باید با تمام قوا از بخش صنعت و تجارت حمایت کند و بوروکراسی و موانع اداری را کاهش دهد. در پایان مراسم ضمن تقدیر از مدیران عامل شرکت‌های گروه فولادمبارکه، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز خواهان توجه هرچه بیشتر به تولید و تولیدکنندگان شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.