سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
تقدیر از کارکنان فولاد هرمزگان به پاس افزایش تولید تختال
01 آبان 1400 - 11:06
شناسه : 19520
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: خوشبختانه غیور مردان فولاد هرمزگان توانستند در مهرماه تولید ماهیانه تختال را ارتقا دهند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عطالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان طی نامه‌ای موفقیت بزرگ این مجموعه عظیم فولادی را در تولید ماهیانه تختال به کارکنان و ذی‌نفعان شرکت تبریک گفت؛ در ادامه متن کامل این نامه را می‌خوانید:

با سلام خدمت کارکنان زحمت‌کش فولاد هرمزگان

با یاری خداوند متعال و همزمان با هفته وحدت و ایام ولادت پیامبر رحمت حضرت محمد‌مصطفی(ص) و امام جعفر صادق (ع)، وحدت، همدلی و کارگروهی تلاشگران فولاد هرمزگان افتخاری بزرگ را در شرایط وجود بیماری کرونا و تحریم‌های ظالمانه، رقم زد.

سخت‌کوشان فولاد هرمزگان با انسجام و عزمی راسخ رکورد تولید ماهیانه را ارتقاء داده و در مهر ماه موفق به تولید ۱۴۶ هزار و ۱۰۶ تن تختال شدند.

اینجانب، مسئولیت‌پذیری تلاشگران فولاد هرمزگان را ارج می‌نهم و دستان مهندسان خوش فکر و کارگران زحمت‌کش را که باعث غرور و سربلندی در صنعت فولاد کشور هستند، می‌بوسم.

این موفقیت بزرگ را به کلیه کارکنان و ذی‌نفعان فولاد هرمزگان تبریک عرض نموده و امیدورام با یاری خداوند متعال، همراه با همت و تلاش، دست در دست یکدیگر موفقیت‌هایی بیش از پیش را برای فولاد هرمزگان کسب نماییم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.