چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
تقدیر از ۳ شرکت تابعه مالی گردشگری در اجلاس سراسری واحدهای پیشرو در کیفیت
25 آبان 1400 - 14:42
شناسه : 20588
همزمان با روز ملی کیفیت، در«اجلاس سراسری تقدیر از واحدهای پیشرو در کیفیت و نوآوری» که آبان‌ماه امسال در تهران برگزار شد، از سه شرکت تابعه گروه مالی گردشگری تقدیر شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی گروه مالی گردشگری
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در اجلاس سراسری تقدیر از واحدهای پیشرو در کیفیت و نوآوری، شرکت‌های «توسعه فراوری صنایع و معادن ماهان سیرجان»، «احیا استیل فولاد بافت»و «مجتمع فولاد صنعت بناب» موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس در کیفیت و نوآوری شدند. همچنین شرکت «توسعه فراوری صنایع و معادن ماهان سیرجان»، موفق به دریافت نشان لیاقت کیفیت و بهره‌وری سازمانی، در «اجلاس سراسری تقدیر از واحدهای پیشرو در کیفیت و نوآوری» شد. در این اجلاس همچنین از شرکت‌های احیا استیل فولاد بافت و مجتمع فولاد صنعت بناب با اعطای لوح زرین و تندیس تقدیر به عمل آمد.

اجلاس سراسری تقدیر از واحدهای پیشرو در کیفیت و نوآوری‌‌، به مناسبت بزرگداشت روز ملی کیفیت و یادآوری جایگاه کیفیت در فرایند توسعه پایدار، با حضور ۶۸ شرکت آبان‌ماه امسال در تهران برگزار شد.

گفتنی است، شرکت توسعه فراوری صنایع و معادن ماهان سیرجان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ ماهان و بازوی اجرایی آن در بخش معدن است که در حال حاضر عملیات استخراج و فروش سنگ‌آهن از توده معدنی شماره ۵ گل‌گهر سیرجان را برعهده دارد.

همچنین مجتمع فولاد صنعت بناب با برخورداری از نیروهای متعهد، متخصص و توان فنی بالا در حال حاضر یکی از جوان‌ترین و فعال‌ترین مجموعه‌های فولادی کشور محسوب می‌شود که محصولات فولادی خود را با بهترین کیفیت روانه بازارهای داخلی و خارجی می‌کند. علاوه بر این کارخانه احیا استیل فولاد بافت، بزرگ‌ترین و تنها مجتمع صنعتی بزرگ منطقه در سطح سه شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه است که در سال ۱۳۹۸ افتتاح و به بهره‌‌برداری رسید.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.