چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت ×
در همایش طرح ایران مهربان از مدیرعامل فولاد هرمزگان تقدیر شد
04 آبان 1400 - 13:21
شناسه : 19647
در همایش طرح ایران مهربان رخ داد؛ در همایش طرح ایران مهربان که با حضور آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)، سردار محمد زهرایی رییس بسیج سازندگی کشور و جمعی از خیرین ۱۴۰۰ در دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی برگزار شد، از عطاالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان برای حمایت از ایتام و فعالیت‌های خیرخواهانه و عام المنفعه در سال جاری تقدیر به عمل آمد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، آیت‌الله کاظم صدیقی در همایش طرح ایران مهربان، اجرای این طرح را موجب گشایش در امر خیر دانست و اظهار داشت: بهره‌برداری از ظرفیت کار خیر در طرح ایران مهربان برای ایتام و محسنین، الگو گرفتن از امیرالمومنین (ع) است.

پیوستن خیرین به پویش طرح ایران مهربان

سردار محمد زهرایی رییس بسیج سازندگی کشور نیز با اشاره به اینکه خیران حلقه‌های میانی بین مردم، دستگاه‌های اجرایی و نیازمندان هستند، گفت: امروز شاهد آن هستیم خیران به این پویش پیوستند و مردم ثابت کردند در شرایط سخت و تنگناها، در کنار هم قرار خواهند گرفت.

گفتنی است، فولاد هرمزگان در سال جاری با تحت پوشش قراردادن دو هزار یتیم در استان هرمزگان، در این پویش خیرخواهانه شرکت کرده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.