پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
تقدیر مدیرعامل فولاد هرمزگان از غیورمردان واحد ریخته‌گری
11 دی 1400 - 10:27
شناسه : 22451
در پی کسب رکورد تولید ماهیانه تختال در آذرماه به میزان 147 هزار و 591 تن، مدیرعامل فولاد هرمزگان با حضور در واحد فولادسازی شرکت با کارکنان واحد ریخته‌گری و کوره‌های ١و ٢ دیدار و از تلاش‌های آنان تقدیر کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عطالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان با اشاره به همت و تلاش کارکنان شرکت در همه حوزه‌ها در به ثمر رسیدن رکورد اخیر، اظهار داشت: انگیزه نیروی انسانی و تلاش همه کارکنان قابل تقدیر است و در کنار این انگیزه مسایل فنی چون افزایش ریت شارژ کوره‌ها در کنار خلاقیت کارکنان متخصص و با انگیزه و مواد ورودی خوب و با کیفیت، باعث کاهش زمان پاور آن و زمان آماده‌سازی در واحد ذوب شد که نتیجه آن نیز کسب رکورد ماهیانه تولید در آذرماه بود.

وی کسب این رکوردها را  نشان از عزم و برنامه‌ریزی  شرکت فولاد هرمزگان برای جبران کسری تولید تابستان که به دلیل قطعی برق حاصل شده بود دانست و افزود: یقین دارم که با عنایت خداوند متعال و تلاش همه کارکنان متعهد فولاد هرمزگان و در صورت پشتیبانی در تامین انرژی، کسری تولید  ناشی از قطعی برق قابل جبران خواهد بود و میتوانیم به تمام اهداف تعیین شده دست یابیم.

قابل ذکر است که رکورد قبلی تولید تختال در فولاد هرمزگان طی مهرماه گذشته و به میزان ۱۴۶ هزار و ۱۰۶ تن به دست آمده بود. همچنین در سه ماه گذشته این دومین رکورد به دست آمده تولید ماهیانه تختال در این شرکت است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.