سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
تقدیر مدیركل استاندارد استان اصفهان از مدیرعامل فولادمباركه
20 بهمن 1399 - 15:01
شناسه : 6697
همزمان با انتخاب شرکت فولاد مبارکه به عنوان واحد نمونه استانی، مدیر کل استاندارد استان اصفهان با حضور در شرکت فولادمبارکه با حمیدرضاعظیمیان مدیرعامل این شرکت دیدار کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمود فرمانی ضمن اشاره به دستاوردهای این شرکت در حوزه استانداردسازی و توجه به کیفیت اظهار داشت: دستاوردهای فولادمبارکه در این زمینه مثال زدنی است و تجربه به ما اثبات کرده است، اگر عنایت ویژه مدیرعامل فولادمبارکه به عنوان راس سازمان در این خصوص نبود، فولادمبارکه به این سرعت در نیل به دستاوردهای حوزه کیفیت و استاندارد حرکت نمی‌کرد.
مدیرکل استاندارد استان اصفهان همکاری فولادمبارکه با اداره استاندارد را بسیار خوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد اداره استاندارد شهرستان مبارکه نیز که در شرف راه‌اندازی است با همکاری فولاد مبارکه بتواند به خوبی به وظایف خود عمل نماید.
فرمانی در پایان این جلسه با اهدای لوح تقدیر و تندیس ویژه اداره استاندارد به حمیدرضا عظیمیان انتخاب شرکت فولادمبارکه را به عنوان واحد تولیدی نمونه استان در سال «جهش تولید» تبریک گفت.

توجه به موضوع استانداردسازی و کیفیت در فولاد مبارکه قابل ستایش است

مدیرکل استاندارد استان اصفهان پس از بازدید از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه اظهار داشت: فولادمبارکه در سال جاری به عنوان واحد نمونه استاندارد شناخته شد و از آنجا که به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری مراسم منسجم وجود نداشت، امروز در شرکت فولادمبارکه حضور پیدا کرده‌ایم تا ضمن بازدید از فرایند تولید در این شرکت از زحمات صورت گرفته در حوزه استاندارد تقدیر به‌عمل آوریم.
فرمانی در ادامه جلسه برگزار شده با مدیرعامل و معاون تکنولوژی شرکت را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه نگاه مدیریت ارشد فولاد مبارکه به حوزه استانداردسازی و کیفیت یک نگاه موثر و مثبت است و در این جلسه مقرر شد شرکت فولادمبارکه به دلیل قابلیت‌های ویژه فنی و تکنیکی به عنوان میزبان یکی از کمیته‌های کمی متناظر در کشورمان باشد تا به این ترتیب از این ظرفیت علمی و تخصصی در کشور به نحو مناسبی استفاده شود.
وی ضمن اشاره به بازدید از خطوط مختلف تولید شرکت فولادمبارکه افزود: خوشبختانه توجه کارکنان فولادمبارکه در فرایند تولید و در حوزه کیفیت قابل ستایش است و به همین دلیل است که تولیدات این مجموعه صنعتی جزو با کیفیت‌ترین محصولات در سطح کشور به شمار می‌رود.
مدیر کل استاندارد استان اصفهان با اشاره به مرجع بودن آزمایشگاه فولاد مبارکه خاطر نشان کرد: آزمایشگاه فولادمبارکه تاییدات و گواهینامه‌های معتبر ملی و بین‌المللی را دارا است و آزمایش‌های صورت‌گرفته در این آزمایشگاه قابل استناد در سطح ملی و فرا ملی است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.