سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
تقدیر مدیرکل حفاظت محیط‌زیست از فولادهرمزگان
22 خرداد 1400 - 15:41
شناسه : 13616
در دیدار مدیرعامل فولاد هرمزگان و چند تن از معاونان و مدیران این شرکت با مدیرکل سازمان حفاظت محیط‌زیست استان هرمزگان که به مناسبت فرا رسیدن هفته محیط‌زیست انجام شد، از فعالیت‌های فولاد هرمزگان تقدیر و بر حمایت همه جانبه از تولید تاکید شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عطاء معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در این دیدار با اشاره به نقش حیاتی سازمان حفاظت محیط‌زیست در ایجاد یک محیط سالم برای آحاد جامعه، اظهار داشت: ماموریت سازمان حفاظت محیط‌زیست تمامی حوزه‌های جامعه را شامل می‌شود. به طوری که این سازمان به نوعی از کل جامعه محافظت می‌کند.

وی با اشاره به ارتباطات بسیار نزدیک این سازمان با شرکت‌های صنعتی و تولیدی استان، افزود: سازمان محیط‌زیست یک نهاد نظارتی است و دغدغه‌های این سازمان در حوزه حفظ محیط‌زیست باید مرتفع شود.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان ضمن تقدیر و تشکر از حبیب مسیح مدیرکل سازمان حفاظت محیط‌زیست استان هرمزگان و همکاران ایشان، گفت : فصل جدیدی از ارتباطات دو جانبه آغاز می‌شود و شرکت فولادهرمزگان قصد دارد پروژه‌های مشترکی را با این سازمان در استان شروع کند که این امر در حوزه مسئولیت اجتماعی شرکت نقش مهمی  دارد.

حمایت سازمان حفاظت محیط‌زیست از تولیدات فولادهرمزگان

در ادامه این دیدار حبیب مسیح مدیرکل سازمان حفاظت محیط‌زیست استان هرمزگان از همکاری شرکت فولادهرمزگان با این سازمان تقدیر کرد و اذعان داشت: شرکت فولاد هرمزگان همکاری بسیار نزدیکی با این سازمان دارد. در این راستا ما تمام تلاش‌مان را برای حمایت از تولید انجام خواهیم داد و معتقدیم که باید موانع را از سر راه تولید برداریم.

وی در پایان با اشاره به فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی فولاد هرمزگان در استان، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های این شرکت زبان زد خاص و عام است. این شرکت خوشبختانه توانست عملکرد قابل قبولی را در تمام حوزه‌ها از خود به جای بگذارد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.