چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت ×
تقدیر وزیر علوم از ذوب‌آهن در نمایشگاه تستا
24 آذر 1400 - 10:22
شناسه : 21822
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ۲۳ آذرماه از غرفه ذوب‌آهن اصفهان در نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی بازدید و از فعالیت‌های این مجتمع عظیم صنعتی در راستای بومی‌سازی، تعامل و همکاری با مراکز علمی و پژوهشی و شرکت‌های دانش‌بنیان تقدیر نمودند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری تولید ریل توسط ذوب‌آهن اصفهان را که برای اولین بار در کشور صورت گرفت، یک خدمت بزرگ به صنعت ایران دانست و اظهار داشت: قدم‌های بعدی ذوب‌آهن پس از تولید ریل مانند تولید ریل زبانه سوزن و بومی‌سازی سایر تجهیزات مرتبط با آن نیز بسیار مهم بوده و کمک بسیاری به توسعه خطوط ریلی کشور نموده است.

ذوب‌آهن باعث تسهیل در فرایند شرکت‌های دانش‌بنیان می‌شود

محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز در این بازدید، اقدام ذوب‌آهن در راستای ارائه توانمندی‌ها و نیازهای بومی‌سازی خود که در قالب یک کتاب صورت گرفته است را قابل تقدیر و الگویی برای سایر شرکت‌ها دانست و گفت: این مجموعه موجب تسهیل در فرایندهای شرکت‌های دانش‌بنیان و فعال در زمینه بومی‌سازی می‌شود.

شایان ذکر است که ذوب‌آهن اصفهان علاوه بر انتشار ویژه‌نامه توانمندی‌ها و نیازهای بومی‌سازی، در وب سایت سازمانی خود نیز صفحه‌ای برای مراجعه شرکت‌های دانش‌بنیان ایجاد کرده است که می‌توانند اطلاعات مربوط به نیازهای بومی‌سازی این شرکت را مشاهده نموده و با واحد تحقیق و توسعه ذوب‌آهن ارتباط برقرار کنند.

همچنین سومین دوره نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی (تستا ۱۴۰۰) همزمان با هفته پژوهش و فناوری از ۲۳ تا ۲۶ آذرماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ در سالن شماره ۷ نمایشگاه بین‌المللی تهران با ارائه نیازمندی‌های پژوهشی و فناورانه دستگاه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی آماده پذیرایی از نخبگان، پژوهشگران و فناوران کشور است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.