جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
تقدیر ۳ نهاد حقوقی از فولادمبارکه
22 اردیبهشت 1400 - 16:34
شناسه : 12095
شرکت فولادمبارکه 21 اردیبهشت ماه با مشارکت شرکت‌های زیرمجموعه گروه خود و با حمایت خیران این مجموعه برای آزادی زندانیان محکومان مالی از زندان‌های استان اصفهان، 20 میلیارد ریال کمک کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد مبارکه
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت فولادمبارکه، لوح تقدیری به پاس خدمات این شرکت با امضاء اسدالله گرجی‌زاده مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اصفهان، محمود ضیائی فرد مدیر کل زندان‌ها و محمد رضا حبیبی رییس کل دادگستری استان اصفهان به حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولادمبارکه اهدا شد.

در این لوح تقدیر آمده است:

«نیکوکار ارجمند: جناب آقای دکتر حمیدرضا عظیمیان

اکنون که رشحات امواج دریای بیکران الهی شامل حالمان شده و مقدرات ذات اقدس احدیت بر این تعلق یافته تا توفیق خدمت به قشری آسیب دیده نصیبمان شود، خدای متعال را بی‌نهایت شاکر و سپاسگزاریم.

از جنابعالی که با تبلور ایثار و سخاوت طبع نسبت به کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد استان به اوج تکوین این خصائص متعالی نائل آمده‌اید، به رسم اکرام و احترام و به مصداق آیه شریفه شصت سوره توبه از این عمل خیرخواهانه و با عنایت به اینکه خدمت به خلق عین عبادت خالق است این لوح سپاس تقدیم حضور ایثارگرانه و سخاوتمندانه شما می‌شود. امید آن داریم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همیشه سربلند و پیروز باشید.»


انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.