سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
تلاش اکسین برای دستیابی به ۲۵۰۰ میلیارد تومان سود
10 آذر 1400 - 9:42
شناسه : 21175
نایب رییس هییت‌مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان در خصوص وضعیت این مجموعه گفت: در سال ۱۴۰۰، با وجود قطعی برق ۴۵ روزه، توانستیم اتفاقات خوبی در اکسین رقم بزنیم و امسال نیز به اهداف پیش‌بینی شده خواهیم رسید که در این راستا سود بیش از دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان یکی از اهداف مهم اکسین برای 1400 است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد اکسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمدحسین ایزدیان نایب رییس هییت‌مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان در مراسم آغاز به کار نورد ورق API ۵LX۸۰PSL۲ در شرکت فولاد اکسین خوزستان، اظهار داشت: امروز با تولید ورق‌های API ۵LX۸۰PSL۲ شاهد دستاورد خیلی بزرگی در فولاد اکسین بودیم. با تولید این ورق‌ها تا ۱۵ درصد در مصرف فولاد صرفه‌جویی خواهیم داشت و این باعث کاهش هزینه پروژه‌ها خواهد شد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۰، با وجود قطعی برق ۴۵ روزه، توانستیم اتفاقات خوبی در اکسین رقم بزنیم و امسال نیز به اهداف پیش‌بینی شده خواهیم رسید که در این راستا سود بیش از دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان یکی از اهداف مهم اکسین برای ۱۴۰۰ است

نایب رییس هییت‌مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان، گفت: خوشبختانه در سال جاری طرح طبقه‌بندی مشاغل را مطابق قانون کار برای پرسنل شرکت اجرایی کردیم و امیدواریم با این روند بتوانیم تا پایان سال خدمات بیشتری را ارائه دهیم.

ایزدیان در پایان خاطرنشان کرد: شرکت فولاد اکسین دارای نیروی انسانی جوان و متخصصی است که با بهره‌گیری از دانش علمی خود در سالیان گذشته تا به امروز توانسته دستاوردهای مهمی را در تولید محصولات فولادی خاص رقم بزنند. بنابراین نورد موفقیت‌آمیز ورق‌های API ۵LX۸۰PSL۲ را خدمت این مجموعه و پرسنل آن تبریک می‌گویم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.