پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت ×
تلاش ایمیدرو برای اختصاص دادن یک میلیون ۷۵۰ هزار تن سنگ‌آهن به ذوب‌آهن
20 بهمن 1400 - 16:16
شناسه : 24444
رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: در تلاش هستیم تا بتوانیم مواد اولیه مورد نیاز شرکت سهامی ‌ذوب‌آهن را به عنوان یک کارخانه عظیم مارد صنعتی در کشور تامین کنیم.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، وجیه‌اله جعفری رییس هیات عامل ایمیدرو در حاشیه سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، اظهار داشت: نوع ماده اولیه مورد نیاز تولید در ذوب‌آهن اصفهان اختصاصی است و تنها برخی از معادن کشور آن را دارا هستند. در همین راستا طی سال گذشته تلاش کردیم با ذوب‌آهن یک بسته تامین مواد اولیه آماده کنیم که هنوز هم پیگیر آن هستیم تا بتوانیم برای تامین مواد اولیه مورد نیاز این کارخانه مادر صنعتی برنامه‌ریزی عملیاتی داشته باشیم.

وی افزود: تنظیم قراردادهای بلندمدت برای تامین پایدار مواد اولیه از معادنی که با این کارخانه همخوان هستند و همچنین اکتشافات جدید را در دستور کار داریم.


رییس هیات عامل ایمیدرو، گفت: معدن ققنوس به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان و معاونت امور معدنی برمی‌گردد، اما ایمیدرو هم به عنوان سازمان توسعه‌ای هر کمک و حمایتی که بتواند برای تامین پایدار مواد اولیه ذوب‌آهن و جلوگیری از تعطیلی معدن داشته باشد، انجام می‌دهد.

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: تلاش داریم در بخش‌هایی که محدوده‌های معدنی فعال وجود دارد از طریق پهنه‌ها و پروانه اکتشاف، قرارداد خرید تضمینی بین واحدهای خصوصی و … عمل کنیم؛ چراکه تنها به یک روش نباید اکتفا کرد. البته برقراری مجدد مصوبه هیات وزیران مبنی بر اختصاص یک میلیون و ۷۵۰ هزار تن سنگ‌آهن به این شرکت را پیگیر هستیم که انشاالله به زودی انجام می‌شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.