سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
تلاش ایمینو برای اجرای ۹ هدف توسعه‌ای
15 آبان 1400 - 13:47
شناسه : 20114
مدیر مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران(ایمینو) گفت: ایمینو بر اجرای 9 هدف توسعه‌ای طی نیمه دوم سال جاری متمرکز شده است که جذب و راهبری تیم‌های استارتاپی جدید و تدوین سند راهبردی زیست بوم نوآوری و فناوری معدن و صنایع معدنی از مهم‌ترین این برنامه‌ها به شمار می‌رود.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حسین منصوری مدیر مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران(ایمینو)، اظهار داشت: از دیگر برنامه‌های ایمینو می‌توان به سنجش ایده‌ها، تعامل سازنده با بازیگران اصلی بخش سرمایه‌گذاری نظیر سرمایه‌گذاران خطرپذیر و فرشتگان کسب و کار، حمایت، همکاری و استفاده از توان دانشگاه‌ها، مراکز علمی، تحقیقاتی و شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی اشاره کرد.

وی با اشاره به دستاوردهای مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران طی یک سال گذشته، افزود: هدایت و راهبری ۱۱ استارتاپ برگزیده جشنواره اینوماین۳، راه‌اندازی نخستین سامانه الکترونیکی ثبت ایده از پذیرش تا داوری در اکوسیستم نوآوری و برگزاری نخستین رویدادی تخصصی در اکوسیستم نوآوری بخش معدن با هدف توسعه بازار محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان با عنوان «دمومس» از مهم‌ترین اهداف ایمینو بود، که محقق شد.

مدیر مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران(ایمینو) با بیان اینکه تسهیلگری، شبکه‌سازی و ارائه خدمات مشـاوره‌ای به استارتاپ‌های برگزیده از دیگر اقدامات ایمینو محسوب می‌شود، گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی حضوری و مجازی کوتاه‌مدت با رویکرد آموزش کارآفرینانه و مهارت‌های کسب‌و‌کار، تولید محتواهای آموزشی و همکاری مشترک با جامعه زیست بوم کسب و کارهای نوآورانه از جمله شرکت‌ها، دانشگاه‌ها و نهادهای علمی، انجمن‌ها و تشکل‌های تخصصی بخش معدن و صنایع وابسته از اقدامات این مجموعه به شمار می‌رود.

منصوری با اشاره به اینکه برگزاری نخستین تور فناورانه ایده پردازان بین المللی و دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های معتبر ایران در شمار برنامه‌ها قرار دارد، بیان کرد: راه‌اندازی نخستین پلتفرم تخصصی اشتراک‌گذاری ویدئو در اکوسیستم نوآوری با عنوان اینو‌تی‌وی (Innotv‌) در دست اقدام است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پرورش کارآموزان نوآور، فناور و کارآفرین و همچنین برگزاری نشست با کارآفرینان، مدیران کارآفرین، تصمیمگیران و تصمیم‌سازان و بازیگران موفق بخش معدن و صنایع معدنی با عنوان «دوشنبه‌های نوآورانه» از دیگر اقدامات این مرکز به شمار می‌آید.

گفتنی است، ایمینو نخستین مرکز نوآوری در بخش معدن و صنایع معدنی کشور تحت پوشش ایمیدرو محسوب می‌شود که نقش تسهیلگر ایده‌های نوین در معادن کشور را ایفا می‌کند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.