جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
تلاش بانک تجارت برای ارائه خدمات ویژه به فولاد اکسین
01 مهر 1400 - 8:31
شناسه : 18156
شامگاه سه‌شنبه ۳۰ شهریورماه با حضور رضا دولت‌آبادی مدیرعامل و اعضا هییت‌مدیره بانک تجارت کشور به اتفاق مدیران بانک تجارت استان خوزستان و مدیرعامل و مدیران شرکت فولاد اکسین خوزستان جلسه‌ای پیرامون توسعه تعاملات بانکی با فولاد اکسین در سالن کنفرانس حوزه مدیریت این شرکت برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد اکسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، امین آسیابان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در این جلسه ضمن خیر مقدم به مهمانان، هدف از راه‌اندازی فولاد اکسین و جایگاه این شرکت در صنعت فولاد را تشریح کرد.

وی افزود: این شرکت در پی تحریم‌های ظالمانه و عدم امکان واردات محصولات فولادی با نقش آفرینی در تولید انبوه ورق‌های مورد نیاز صنعت نفت رسالت اصلی خود که همان تولید ورق‌های با ارزش‌افزوده بالا بوده را محقق نمود.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین با اشاره به همکاری خوبی که بانک تجارت با این شرکت داشته است، گفت: بانک تجارت در روزهایی که اکسین شرایط سختی را پشت سر می‌گذاشت در کنار این مجموعه بود و امیدواریم زمینه توسعه همکاری‌های فی مابین افزایش یابد.

آسیابان بیان کرد: لازمه تکمیل زنجیره ارزش در اکسین و رسیدن به ظرفیت اسمی اجرای پروژه فولادسازی است که با اقدامات صورت گرفته، پیش‌بینی می‌شود ظرف یک ماه آینده این پروژه به مرحله اجرا می‌رسد. لذا از مدیرعامل بانک تجارت خواستاریم در موضوع تعاملات بانکی جهت اجرای طرح فولادسازی پیشنهادات خود را ارائه دهد.

حمایت بانک تجارت از فولاد اکسین

رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت کشور عنوان کرد: امیدوارم با توجه به ظرفیت‌هایی که در بانک وجود دارد بتوانیم خدمات خاص و ویژه‌تری را نسبت به گذشته ارائه دهیم؛ باید خدمتی متفاوت‌تر به تیم فولاد اکسین داده شود.

وی در پایان با اشاره به موضوع طرح توسعه خاطرنشان کرد: مشکل باید ذکر شود تا بانک راه حل را اعلام کند. طرح توسعه‌ای به عنوان مهمترین دغدغه اساسی شرکت که موضوع ملی نیز محسوب می‌شود، خوراک اصلی اکسین بوده که در کشور بی‌نظیر و بی‌سابقه است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.