پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
تلاش برای افزایش اشتغال در منطقه ویژه کاشان
04 دی 1400 - 13:50
شناسه : 22183
مدیر منطقه ویژه اقتصادی کاشان گفت: جذب سرمایه‌گذاری مستقیم صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی کاشان در افق 1402 به 9 هزار میلیارد ریال خواهد رسید.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، بهزاد کاظمیان مدیر منطقه ویژه اقتصادی کاشان، اظهار داشت: با سرعت گرفتن توسعه زیرساخت ها در منطقه ویژه اقتصادی کاشان، جذب سرمایه‌گذاری در منطقه نیز در حال انجام است. در این خصوص یک شرکت در زمینه تولید وسایل نقلیه در مرحله صدور جواز تاسیس و سه شرکت در زمینه تولید مواد پلیمری و ماشین‌آلات در مرحله تایید نهایی برای صدور جواز تاسیس هستند.

وی با بیان اینکه با استقرار سرمایه‌گذاران و پیمانکاران بخش خصوصی میزان اشتغال‌زایی مستقیم در منطقه در افق سال ۱۴۰۲ به ۴۷۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم به پنج هزار نفر خواهد رسید، افزود: توسعه زیرساخت‌ها و خدمات روبنایی منطقه ویژه اقتصادی کاشان از زمان تصویب طرح جامع در دستور کار قرار گرفته و در مرحله نخست اعتبار سه هزار و ۱۷۰ میلیارد ریالی با تصویب ایمیدرو در سال ۱۴۰۰ برای این منظور تخصیص یافت.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی کاشان، گفت: پروژه‌های زیرساختی منطقه بر اساس زمان‌بندی دوره‌های پنج ساله و با هدف استقرار هرچه سریع‌تر صنایع و فعالیت‌ها تعریف شده و در حال انجام است.

کاظمیان در پایان خاطرنشان کرد: در مرحله نخست طی سال ۱۴۰۰ عملیات اجرایی پروژه‌های زیرساختی شامل آب مصرفی به میزان ۱۰ لیتر بر ثانیه، انجام کنترل سیلاب و رواناب، خط انتقال گاز با ظرفیت ۱۰ هزار مترمکعب، فیبر نوری، راه‌های دسترسی داخلی و بیرونی منطقه و ساختمان اداری، خط انتقال برق و ساختمان گمرک در سال ۱۴۰۱ به اتمام خواهد رسید.

گفتنی است، منطقه ویژه اقتصادی کاشان در شمال غربی استان اصفهان و در مجاورت دو استان قم و مرکزی قرار گرفته است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.