سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
تلاش برای افزایش صددرصدی سود سهام راهیان مس
30 فروردین 1400 - 9:56
شناسه : 10696
مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری مس سرچشمه عنوان کرد؛ مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری مس سرچشمه در جلسه پایش سال 1399 و برآورد بودجه سال 1400 شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ راهیان سهام که با حضور مدیران ‌عامل شرکت‌های زیرمجموعه و مشاورین هلدینگ برگزار شد، گفت: باید چالش‌ها و موانع تولید سال گذشته را سرلوحه قرار داده و در جهت کسب سود و محقق شدن شعار سال جاری، تلاش مضاعف کنیم.
ارسال توسط : منبع : مس پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، میلاد شمس مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری مس سرچشمه با بیان اینکه آینده بسیار روشنی پیش روی شرکت سرمایه‌گذاری سرچشمه و هلدینگ راهیان سهام است، اظهار داشت: میزان سود خالص هلدینگ راهیان سهام در سال ۱۳۹۹ حدود ۱۲۰ میلیارد تومان است که پیش‌بینی ما برای سال ۱۴۰۰، افزایش بیش از صددرصدی آن نسبت به سال گذشته خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه این سود بدون در نظر گرفتن سود ناشی از عرضه شرکت‌های زیرمجموعه در بورس است، افزود: نقدینگی و سود ناشی از عملکرد هلدینگ‌های راهیان سهام و شرکت صنایع مس افق و سایر شرکت‌ها طی برنامه‌های مشخص و مدون در زمینه‌های متفاوت از فعالیت‌های فعلی هلدینگ، سرمایه‌گذاری می‌شود.

بر اساس گزارشات اعلام شده مدیرعامل هلدینگ راهیان سهام، با توجه به اصلاحات سازمانی، اصلاح قراردادی و انعقاد قراردادهای جدید مدنظر شرکت‌ها، این مجموعه سودی بیش از این نصیب «سرچشمه» خواهد کرد.

لازم به توضیح است که هلدینگ راهیان سهام در ابتدای سال مالی ۱۳۹۷، با هدف ایجاد یک هلدینگ تخصصی معدنی و ساختمانی و به ‌منظور ایجاد هم‌افزایی بیشتر در مجموعه شرکت‌های سرمایه‌گذاری مس سرچشمه که به‌ صورت پراکنده فعالیت‌های مذکور را انجام می‌دادند، تاسیس شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.