سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
تلاش برای رفع موانع سرمایه‌گذاری در معادن یزد
28 فروردین 1400 - 16:58
شناسه : 10614
در نشستی که به ریاست محمدعلی طالبی استاندار یزد و به دبیری محمدرضا علمداریزدی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و با حضور اعضای هییت حل اختلاف ماده 24 مکرر قانون معادن، در سالن کوثر استانداری برگزار شد. رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، گفت: در راستای تحقق شعار سال با عنوان تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌‌زدایی‌ها، برای رفع موانع سرمایه‌گذاری در بخش معادن استان یزد، تلاش خواهیم کرد.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمدرضا علمداریزدی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، اظهار داشت: این نشست در راستای تحقق شعار سال با عنوان تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌‌زدایی‌ها برگزار و تلاش خواهد شد، با افزایش این نشست‌ها، موانع موجود در بخش‌های مختلف صنعت و معدن استان یزد مرتفع شود. در این نشست، ۶ طرح در دستورکار قرار گرفت که پس از بحث و بررسی، زمینه رفع موانع پرونده‌ها فراهم شد.

وی افزود: یکی از دستور کارها مربوط به مواد اولیه یکی از واحدهای تولیدی استان بود که اشتغال بسیار خوبی دارد. در بحث استعلام از دستگاه‌های مرتبط، جلسات کارشناسی و کمیته‌های تخصصی برگزار شده بود که در جلسه پیشین مقرر شد، ضمن بازدید هییت کارشناسی از این مجموعه، نظرات کارشناسی در جلسه بعدی که امروز بود، مطرح شود که در نهایت به تایید اعضای محترم رسید.

استاندار یزد نیز در این نشست ضمن تشکر از همکاری و تعامل دستگاه‌های مختلف جهت حل و فصل مواردی که در دستور کار کمیسیون ماده ۲۴ مکرر معادن قرار داده شده است، گفت: از دستگاه‌های مختلف می‌خواهم با نصب‌العین قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری، برنامه‌هایی که دولت در حوزه مانع‌زدایی در ارتباط با فعال شدن بخش معدن دارد، نگاه ویژه‌ای داشته باشند و مواردی که طبق قانون معادن در این جلسه مورد بحث قرار گرفت، تا با کم‌ترین معطلی، تکلیف دستگاه‌های مختلف، بهره‌برداران و تولیدکنندگان نیز روشن شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.