دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024 ساعت ×
تلاش بورس برای دستیابی به جایگاه ۲۰ هزار واحدی
16 اسفند 1400 - 14:14
شناسه : 25483
براساس گزارش‌های منتشر شده، روند صعودی در بازار سرمایه ادامه دارد و شاخص کل بورس توانست بیش از ۲۰ هزار واحد افزایش یابد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس با ۲۰ هزار و ۳۲۷ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۳۴۲ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم دو هزار و ۸۴۹ واحد افزایش یافت و در رقم ۳۴۱ هزار و ۵۲۰ واحد ایستاد. معامله‌گران این بازار ۵۶۲ هزار معامله به ارزش ۶۵ هزار و ۷۰۷ میلیارد ریال انجام دادند.

 معدنی و صنعتی گل‌گهر، گسترش نفت و گاز پارسیان، سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین، سرمایه‌گذاری غدیر و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

ورود فرابورس به کانال ۱۸ هزار واحد

شاخص کل فرابورس ایران امروز توانست با ۳۰۶ واحد افزایش به کانال ۱۸ هزار واحد برگردد و رقم ۱۸ هزار و ۹۸ واحد را ثبت کند. معامله‌گران این بازار ۲۴۱ هزار معامله انجام دادند که هزار و ۶۹۱ میلیارد ریال ارزش داشت.

پلیمر اریاساسول، پتروشیمی زاگرس، بهمن دیزل، پتروشیمی تندگویان، و پتروشیمی مارون نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرا بورس ایران داشتند. در بازار امروز ۸۲ نماد به ارزش سه هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال صف خرید و ۶۲ نمادبه ارزش هزار و ۴۵۴ میلیارد ریال صف فروش بودند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.