چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت ×
تلاش ذوب‌آهن برای ساخت یک میلیون مسکن
27 شهریور 1400 - 9:53
شناسه : 17897
مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان مطرح کرد؛ مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان 24 شهریور ماه در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران ضمن بازدید از غرفه‌های شرکت‌های مختلف، به گفتگو و تبادل نظر با صاحبان صنایع و صاحب‌نظران حاضر در نمایشگاه پرداخت.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، منصور یزدی‌زاده مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان، اظهار داشت: ذوب‌آهن اصفهان تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و همواره با شرکت در نمایشگاه‌های مختلف نسبت به شناسایی نیازهای جامعه و پاسخگویی مناسب به آن تلاش می‌کند.

وی با اشاره به تولید انواع  محصولات فولادی کیفی صنعتی، سازه‌های مختلف فولادی و تولید انواع ریل مترو و راه‌آهن و محصولاتی مانند آرک TH۳۶ برای معادن، افزود: تمام این محصولات براساس نیاز جامعه و تقاضای بازار، تولید و عرضه شده است. لذا محصولات فولادی ذوب‌آهن اصفهان در بورس کالا به فروش می‌رسد، اما با کسب مجوز و کمک شرکت‌های دست‌اندرکار فروش و توزیع محصولات خود، درصدد یافتن راهی برای عرضه مستقیم و پاسخگویی به رفع نیازها و تقاضاهای با مقیاس پایین مردم و تکمیل سبد خرید آن‌ها هستیم. و با وجود قدمت دیرینه کارخانه، با توجه به طرح‌های توسعه و نوسازی، تمامی قسمت‌ها این شرکت به روز شده است. 

یزدی‌زاده به اهمیت سازه‌های فولادی در ساخت و سازهای جدید و نقش ذوب‌آهن اصفهان در تامین نیازهای این سازه‌ها پرداخت و با اشاره به برنامه ساخت یک میلیون مسکن در سال توسط دولت، بیان کرد: ذوب‌آهن اصفهان این برنامه را فرصت مناسبی برای توسعه سازه‌های فولادی می‌داند و با تمام توان برای تحقق آن تلاش خواهد کرد. با این حال از مسئولان بلند پایه کشور انتظار می‌رود که نیازهای شرکت‌های تولیدی و صنعت فولاد کشور از جمله ذوب‌آهن اصفهان را در نظر بگیرند و همانگونه که انتظار دارند محصولات فولادی با کیفیت و ارزان قیمت تحویل گیرند، در جهت تامین مواد اولیه و انرژی با قیمت مناسب برای آن‌ها هم اقدام کنند. در واقع برای تقویت زنجیره تولید باید از ابتدا تا انتها هم به فکر مصرف‌کننده و هم تولیدکننده باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این زمینه بانک‌ها، معادن و سازمان‌های مختلف باید با تولیدکنندگانی مانند ذوب‌آهن اصفهان همکاری و مشارکت نمایند. در این صورت با عرضه تولیدات فولادی و دیگر مصالح ساختمانی توسط شرکت‌های مختلف و از جمله ذوب‌آهن اصفهان، طرح ساخت یک میلیون مسکن دولت، تبعات اقتصادی و اشتغال‌زایی آن خیلی سریع‌تر و بالاتر از انتظار به ثمر می‌رسد. به هر حال ذوب‌آهن در این زمینه با سازمان‌های مختلف و به ویژه سازندگان سازه‌های فولادی، آماده همکاری است.

گفتنی است، در ادامه بازدید مقامات کشوری، متخصصان و علاقه‌مندان از غرفه ذوب‌آهن اصفهان در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران در روز پنجشنبه و آخرین روز برگزاری این نمایشگاه دکتر غلامرضا شریعتی معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد ایران از غرفه ذوب‌آهن اصفهان بازدید کرد . در این بازدید از طرف کارشناسان ذوب‌آهن اصفهان نمونه محصولات فولادی شرکت و آخرین استانداردهای داخلی و جهانی مورد استفاده در تولیدات مجموعه ازجمله استانداردهای مورد استفاده در تولید مقاطع ساختمانی و انواع ریل راه‌آهن و مترو توضیح داده شد.

همچنین غلامرضا شریعتی رییس سازمان ملی استاندارد ایران ضمن ابراز خوشنودی از حضور در غرفه ذوب‌آهن اصفهان و تشکر از زحمات کارکنان این مجموعه اجرای استانداردهای لازم  و به روز در تولیدات این شرکت را عامل موفقیت آن برشمرد. در ادامه بازدیدها از غرفه ذوب‌آهن اصفهان، خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران نیز از غرفه ذوب‌آهن اصفهان بازدید کرده و با نحوه تولید و عرضه محصولات فولادی این شرکت برای ساخت و سازهای کشور و از جمله ایجاد سازه‌های فولادی آشنا شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.