سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
تلاش سبا فولاد برای تولید ۲ میلیون تن محصول
22 شهریور 1400 - 14:49
شناسه : 17701
مدیرعامل شرکت فولادمبارکه مطرح کرد؛ مدیرعامل شرکت فولادمبارکه در بازدید از تعمیرات اساسی برنامه‌ریزی شده مجتمع فولادسبا گفت: برای سال جاری تولید دو میلیون تن محصول در مجتمع فولاد سبا و ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن درگروه فولادمبارکه هدف‌گذاری شده است.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری صدا و سیما
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولادمبارکه در بازدید از تعمیرات اساسی برنامه‌ریزی شده مجتمع فولادسبا، اظهار داشت: تحقق تعمیرات اساسی فولاد سبا افزایش تولید را تا ۲۰ سال آینده در این مجتمع تضمین می‌کند. اجرای این تعمیرات مدت زیادی بود که در دستور کار شرکت قرار داشت، اما به دلیل لزوم تامین نیاز بازار و توزیع مناسب محصولات فولادسبا، به تعویق می‌افتاد.

وی افزود: تعمیرات این مجتمع با حضور پیمانکار و مشاور خارجی به سرعت در حال پیشرفت بوده و بیش از ۴۰ درصد آن نیز اجرا شده است. و باعملیاتی شدن طرح تعمیرات اساسی برنامه‌ریزی شده در مجتمع فولادسبا و با افزایش ضخامت ورق‌های تولیدی، میزان تولید کَمی در این واحد فولادسازی به دو میلیون تن افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه در پایان با بیان اینکه با اجرای این طرح، مجتمع فولادسبا با توان بالاتری در ماه آینده به بازار وارد خواهد شد، خاطرنشان کرد: با تجهیز و تعمیرات در این مجموعه مانند خرید ترانس از خارج از کشور، مجتمع فولاد سبا می‌تواند به افزایش ۵۰۰ هزار تنی در تولید برسد. علاوه بر این در طرح تعمیرات اساسی برنامه‌ریزی شده مجتمع فولادسبا تغییر و اصلاح خط تولید برای افزایش کیفی و کَمی محصولات تولیدی (ریومپ) و اصلاحات تجهیزات عملیاتی شد؛ طرحی که سال‌ها به تعویق افتاده بود و نیاز به اصلاح تجهیزات داشت.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.