سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
تولید تختال با عرض ۲ متر
29 فروردین 1400 - 14:53
شناسه : 10679
مدیرعامل فولادمبارکه خبر داد: مدیرعامل شرکت فولادمبارکه اصفهان از تولید عریض‌ترین تختال در فولادمبارکه خبرداد و گفت: در روزهای ابتدایی سال 1400 و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری که با عنوان تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نام‌گذاری شده است، توانستیم یکی از موانع سد راه برخی صنایع را برداشته و به تولید اسلب با عرض دو هزار میلی‌متر و ضخامت 250 میلی‌متر دست پیدا کنیم.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولادمبارکه
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولادمبارکه، ضمن تبریک حلول ماه رمضان از تولید عریض‌ترین تختال توسط این شرکت فولادی خبر داد و اظهار داشت: همه ما در شرکت فولادمبارکه با یکدیگر هم قسم شدیم تا در افزایش تولید، رکوردزنی‌ها و مهم‌تر از همه تولید محصولات جدید گام برداشته و اخبار خوبی برای مردم، صنعتگران و سهامداران داشته باشیم.

وی افزود: شرکت فولادمبارکه در پایان سال ۱۳۹۹ موفق شد برای اولین‌بار از طریق ماشین شماره ۵ ریخته‌گری، اسلب با ضخامت ۳۰۰ میلی‌متر را تولید کند؛ امروزه نیز در روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۰ و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری که با عنوان تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نام‌گذاری شده است، توانستیم یکی از موانع سد راه برخی صنایع را برداشته و به روند تولید این صنایع کمک کنیم.

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه گفت: این اقدام با تولید اسلب از عرض دو هزار تا دو هزار و ۲۵ میلی‌متر و ضخامت ۲۵۰ میلی‌متر صورت پذیرفته است؛ چراکه این اسلب برای نخستین‌بار در شرکت فولادمبارکه تولید شده است که برای صنایع نفت و گاز، کشتی‌سازی کاربرد داشته و به عنوان یک محصول صادراتی محسوب می‌شود. در واقع، این محصول می‌تواند برای کشورمان ارزآوری مناسبی به همراه داشته باشد و به نوعی، از خروج ارز برای این صنایع که مجبور به تامین این نوع اسلب از دیگر کشورها بود، جلوگیری به عمل آید.

عظیمیان بیان کرد: تولید این اسلب نشان می‌دهد که صنعتگران، مدیران، مهندسان و کارشناسان شرکت فولادمبارکه در تلاش هستند که علاوه بر سرآمد شدن در صنعت کشور، درجهت تامین نیازهای صنعتگران گام‌های مناسبی را بردارند و برای سهامداران این شرکت فولادی، سودآوری بیشتری به ارمغان بیاورند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت فولادمبارکه در تلاش است تا بتواند در جامعه پمپاژ امید انجام دهد؛ در واقع، این شرکت فولادی با تولید محصول‌های جدید و کاربردی، این پیام را برای صنعت کشور ارسال می‌کند که فولادمبارکه همواره به فکر صنعتگران بوده و در تلاش است تا نیازهای آن‌ها را به بهترین شکل ممکن و با کم‌ترین قیمت تمام شده در داخل کشور، به تولید و تامین رسانده تا دیگر نیازی به دیگر کشورها نداشته باشند و منابع ارزی به مصارف بهتری برسد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.