پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
تلاش «فباهنر» برای ایجاد رونق اقتصادی
28 خرداد 1401 - 9:48
شناسه : 29099
بر اساس گزارش‌های منتشر شده، تلاش مدیران و کارکنان شرکت‌هایی همچون مس شهید باهنر، علاوه بر ایجاد رونق در اقتصاد کشور، در تامین معیشت حدود ۴۰ میلیون خانوار بازنشسته مستمری‌بگیر و بیمه شده تامین اجتماعی نیز به شدت اثرگذار خواهد بود.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی مس باهنر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در جریان بازدید مقامات عالی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی از این مجموعه که با حضور مصطفی زهتابیان قائم‌مقام «شستا»، عباس‌زاده معاون راهبری هلدینگ‌ها، حسینی مدیر راهبری هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی تامین و سلیمی مدیر راهبری هلدینگ صدرتامین، انجام شد، زهتابیان عضو هییت‌مدیره و قائم‌مقام «شستا» با حضور در جمع مدیران و کارکنان مس، از تلاش‌های این افراد به خصوص در شرایط تحریم و کرونا قدردانی کرد و اظهار داشت: به دلیل عضویت مس شهید باهنر در هلدینگ تاصیکو که درصد بالایی از آن به شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی اختصاص دارد، هر خلاقیت و ابتکاری که به سودآوری این مجموعه بیانجامد اثری مستقیم بر معیشت حدود ۴۰ میلیون خانوار تحت پوشش تامین اجتماعی خواهد داشت.

وی از کارکنان بخش‌های مختلف مس شهید باهنر خواست با نگاه به آینده، فعالیت‌های سازنده را در دستور کار خود قرار دهند تا پس از دوره خدمتی آن‌ها دیگران نیز بتوانند از ثمره خدمات استفاده کرده و برای رشد و پیشرفت مجموعه، برنامه‌ریزی کنند.

در این نشست، همچنین عباس‌زاده معاون راهبری هلدینگ‌ها، ریل‌گذاری و ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای گسترش فعالیت‌ها در مجموعه مس شهید باهنر را، مطلوب توصیف کرد و اضافه کرد: همدلی مثال زدنی بین همکاران این مجموعه که موجب حفظ آرامش و در عین حال افزایش بهره‌وری در شرکت شده، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

معاون راهبری هلدینگ‌ها همچنین از برگزاری مناسب مجمع عمومی شرکت، تقدیر کرد و خواستار برنامه‌ریزی در خصوص استفاده از ظرفیت سازمان تامین اجتماعی و شرکت‌های ملی مس و ایمیدرو برای حضور مستقیم و فعال در حوزه معدنی شد.

وی با تاکید بر اهمیت حضور مستقیم صنایع مس شهید باهنر در بخش معدن، بیان کرد: اگرچه در گذشته انجام اینگونه اقدامات با سهولت بیشتری همراه بود، اما امروز هم می‌توان با استفاده از ظرفیت‌ها، این امکان ارزشمند را در اختیار گرفت.

در جریان این بازدید، ضیائی مدیرعامل شرکت ضمن تشکر از حضور مقامات عالی شستا برای حضور در مجتمع مس باهنر، به ارائه گزارشی از افتخارات این شرکت در سال‌های اخیر پرداخت و اعلام کرد: خدارا شاکریم که با همت و همدلی به وجود آمده در مس باهنر، علی‌رغم تحریم‌ها، شاهد روند روبه‌رشد فعالیت‌ها در بخش‌های مختلف تولید، فروش، صادرات و…، بوده‌ایم. درصد رشد عملکرد صادرات سال ۱۴۰۰ نسبت به سال پیش از آن، ۳۷۳ درصد و رشد سود خالص سال گذشته نسبت به دو سال پیش، ۱۰۴ درصد بوده است.

شایان ذکر است که بازدید از خطوط تولیدی مس شهید باهنر، برنامه دیگر مقامات عالی شستا در صنایع مس بود که در هر بخش توضیحات مربوطه توسط مسئولان، ارائه شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.