جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
تلاش فولادمردان بزرگ‌ترین سرمایه ذوب‌آهن است
14 اسفند 1400 - 9:13
شناسه : 25317
سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان پنچشنبه ۱۲ اسفندماه ضمن بازدید از پروژه‌های توسعه بخش فولادسازی و همچنین بخش تولیدات کک و مواد شیمیایی، با تلاشگران این بخش‌ها دیدار و گفت‌وگو کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن همت تلاشگران این شرکت را ستودنی دانست و اظهار داشت: بزرگ‌ترین سرمایه ذوب‌آهن، تلاش و جهاد فولادمردانش است که با شایستگی مفهوم غیرت و همت مردانه را جلوه‌گر ساخته‌اند.

وی در بازدید از پروژه‌های توسعه بخش فولادسازی، افزود: ساخت LF۳ تا نیمه اول سال آینده و بازسازی LF۱ تا اواخر سال ۱۴۰۱ به پایان می‌رسد و این پروژه‌ها در رفع گلوگاه‌های تولید در بخش فولادسازی و همچنین خط تولید شرکت نقش مهی دارد.

سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن با اشاره به اهمیت زیاد این پروژه‌ها برای شرکت خواستار تسریع در اجرای آن‌ها و نصب تجهیزات مربوطه شد و از تلاشگران حوزه توسعه، عوامل اجرایی و مسئولان شرکت فولاد تکنیک به جهت تلاش و همت در پیشبرد این پروژه قدردانی کرد. برخی مزایای اجرای این پروژه‌ها بدین شرح است:

  • مناسب  کردن دما جهت ریخته‌گری
  • همگن کردن مذاب
  • امکان افزودن فروآلیاژها

رخصتی با اشاره به کیفیت متفاوت زغال در معادن مختلف کشور، ضرورت بهره‌گیری از ترکیب مناسب این مواد اولیه را یادآور شد و بیان کرد: افزایش دقت و به روزرسانی تجهیزات در آزمایشگاه شرکت می‌تواند منجر به ترکیب مناسب‌تر زغال شده و در مجموع شاهد افزایش بهره‌وری و کاهش مصرف کک باشیم.

وی در پایان انضباط کارگاهی در بخش کک‌سازی را قابل تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: با همت تلاشگران ذوب‌آهن اصفهان، آینده‌ای روشن در پیش روی این مجتمع عظیم صنعتی قرار دارد.

گفتنی است، کار اجرایی پروژه‌های مذکور از اوایل امسال آغاز شده است و پروژه ساخت LF۳ در بخش ساختمان و تامین اسکلت ۹۰ درصد پیشرفت داشته است. هزینه اجرای این پروژه‌ها بالغ بر ۵۰ میلیارد و ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.