سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
تلاش فولاد غدیر نی‌ریز برای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی
03 دی 1400 - 11:31
شناسه : 22151
روز گذشته 2 دی‌ماه مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز با استاندار فارس در خصوص اقدامات جاری و پروژه‌های در حال انجام شرکت به گفت‌وگو پرداختند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد غدیر نی‌ریز
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محسن مصطفی‌پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز در دیدار با استاندار فارس ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های شرکت به تشریح اقدامات جاری و پروژه‌های در حال انجام و آتی شرکت پرداخت و با بیان اینکه تمام کوشش و همت مدیران مجتمع بهره‌برداری زودتر از پروژه‌ها، ایجاد و افزایش اشتغال پایدار و رفع کمبودها در منطقه هست، اظهار داشت: در همین راستا امیدوارم به فضل خدا در پایان خردادماه سال آینده کارخانه فولادسازی را به بهره‌برداری برسانیم. البته توانستیم ساخت کارخانه گندله‌سازی را سرعت دهیم.

وی با اشاره به پروژه‌های جانبی در حال انجام شرکت همچون تصفیه فاضلاب صنعتی، بررسی خطوط انتقال آب، طرح بازیابی پساب شهر نی‌ریز و همچنین ساخت مجتمع فرهنگی، ورزشی و آموزشی شهید سلیمانی با سرمایه‌گذاری مجتمع فولاد نیز اشاره کرد و افزود: در مجموعه خود را متعهد می‌دانیم که در کنار توسعه صنعتی، پیوست زیست محیطی و مسئولیت‌های اجتماعی را به طور دقیق تبیین و اجرا نماییم.

حمایت استانداری از فولاد غدیر نی‌ریز

محمدهادی ایمانیه استاندار فارس نیز در این دیدار با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته گفت: اساسا وجود کارخانه فولاد در این منطقه برای توسعه زیرساختی و رشد اقتصادی بوده است که امیدواریم در این زمینه توجه ویژه‌ای به تسریع پروژه‌ها و رسیدگی به نیازهای منطقه و مردم شود.

 وی در پایان با اشاره به اینکه از اقدامات شرکت حمایت قاطع می‌کنیم، خاطرنشان کرد: هر کجا نیاز باشد استانداری با تمام ظرفیت در جهت تسریع و تسهیل امور ورود خواهد کرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.