جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
تلاش ورق خودرو برای رفع نیاز داخل
18 مرداد 1400 - 10:20
شناسه : 15912
مدیرعامل شرکت فولادمبارکه در دیدار با مدیران شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری گفت: با هدف تامین ورق گالوانیزه در شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری و اجرای پروژه توسعه خط تولید این مجموعه، ۱۰۰ درصد نیاز خودروسازان داخلی به ورق گالوانیزه با کیفیت سطح رویه در صنایع خودروسازی کشور تامین خواهد شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد مبارکه
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولادمبارکه با بیان اینکه شرکت ورق خودرو جایگاه ویژه‌ای در گروه شرکت فولادمبارکه دارد، اظهار داشت: این شرکت جزو برترین مجموعه‌های تولیدکننده ورق گالوانیزه کشور است.

وی افزود: امروز شاهد آن هستیم که به همت جوانانی از استانی کم‌برخوردار، تولیداتی عرضه می‌شود که نه‌تنها در سطح بازارهای داخلی، بلکه در سطح بازارهای جهانی مشتریان خاصی دارد؛ طرح‌های توسعه‌ای در شرکت‌ها مثل جریان خون در رگ‌ها هستند که باید مداوم باشد.

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه گفت: به زودی با هدف تامین ورق گالوانیزه در شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری و اجرای پروژه توسعه خط تولید این مجموعه، ۱۰۰ درصد نیاز خودروسازان داخلی به ورق گالوانیزه با کیفیت سطح رویه در صنایع خودروسازی کشور تامین خواهد شد.

عظیمیان افزایش ۶۱ درصدی میزان تولید این شرکت طی چهار ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته را اتفاق مهمی دانست و بیان کرد: با توجه به این که استان چهارمحال و بختیاری نیازمند صنعت فولاد است، اگر بتوانیم زنجیره فولاد را با راه‌اندازی کارخانه ۵۰۰ هزار تنی نورد سرد در این منطقه شکل دهیم، اقدام بسیار ارزشمندی خواهد بود؛ چراکه منجر به ایجاد ارزش‌افزوده و اشتغال در این منطقه خواهد شد.

پیشرفت ۸۱ درصدی پروژه توسعه خط تولید ورق‌خودرو

وحید میرزایی مدیرعامل شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری در ادامه این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد منتهی به تیرماه ۱۴۰۰ این شرکت، تصریح کرد: علی‌رغم وجود موانع زیاد بر سر راه تولید، با ذخیره ورق از سال گذشته و افزودن آن به چرخه تولید، بهره‌وری شرکت افزایش یافته و حتی منجر به افزایش سود خالص این شرکت شده است.

وی با بیان اینکه در تامین مواد اولیه با مشکل مواجه هستیم، ادامه داد: نباید بگذاریم توانمندی و انگیزه‌ منابع انسانی به دلیل کمبود مواد اولیه به هدر رود؛ با توجه به کیفیت بالای محصولات شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری، شرکت‌های اروپایی به جدّ خواستار خرید محصولات این شرکت هستند.

مدیرعامل شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای پروژه توسعه خط تولید با هدف تامین ورق گالوانیزه با کیفیت مناسب بدنه نمایان خودرو در این شرکت عنوان کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه تاکنون به ۸۱ درصد رسیده است که با اجرای آن تمام نیازهای ورق رویه خودرو در کشور تامین خواهد شد.

پیش‌بینی بودجه ۱۶۴ میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه توسعه خط تولید ورق‌خودرو

میرزایی ضمن ابراز امیدواری جهت بهره‌برداری از پروژه توسعه خط تولید شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری در پاییز سال ۱۴۰۰، اذعان داشت: این پروژه با مشارکت پیمانکار داخلی و خارجی در حال اجراست و برای تکمیل کامل آن بودجه ۱۶۴ میلیارد تومانی پیش‌بینی شده است.

وی در ادامه به موضوع مسئولیت‌های اجتماعی پرداخت و یادآور شد: با توجه به اهمیت موضوع مسئولیت‌های اجتماعی و ظرفیت‌های موجود در این منطقه محروم، اقدامات موثری صورت گرفته که موجب رضایتمندی مردم و مسئولان امر قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری میان دبیرخانه شبکه توسعه اجتماعی رسالت و شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه اقتصاد مقاومتی و توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر جامعه، با حضور راهبر شبکه توسعه اجتماعی رسالت در جهت حمایت از هزار شغل خرد و خانگی کلید خورده و بازتاب گسترده‌ای در سطح منطقه داشته است.

میرزایی در پایان خاطرنشان کرد: احداث مدرسه‌ای با ۹ کلاس درس در شهر سفیددشت، حمایت از تیم‌های ورزشی منطقه و امضای تفاهم‌نامه میان صندوق کارآفرینی امید کشور جهت ایجاد اشتغال در شهرستان بروجن از دیگر فعالیت‌های این شرکت در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.