پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
تلاش وزارت صمت کردستان برای راه‌اندازی واحدهای راکد
10 مهر 1400 - 10:49
شناسه : 18513
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در همایش پایش واحدهای راکد و نیمه فعال، جهت بازگشت به چرخه تولید استان گفت: در حال حاضر از ۹۵۰ واحد تولیدی بخش صنعت استان ۱۷۴ واحد تعطیل است که با صاحبان این واحدها به منظور اطلاع از مشکلات آن‌ها ارتباط برقرار کردیم.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمد دره وزمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در همایش پایش واحدهای راکد و نیمه فعال، جهت بازگشت به چرخه تولید استان، اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به دنبال شناسایی واحدهای تولیدی است و برای راه‌اندازی مجدد آن‌ها نیاز به حمایت و کمک دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها دارد.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از واحدهای تولیدی راکد رها شدند و صاحبان آن‌ها به دلایل متعددی تمایلی به راه‌اندازی ندارند، افزود: باید تمام توان خود را صرف راه‌اندازی مجدد واحدهای تولیدی راکد کنیم. در همین راستا برخی از صاحبان واحدهای تولیدی درخواست تسهیلات بی‌بهره دارند تا واحد خود را مجدد راه‌اندازی کنند که متاسفانه چنین شرایطی در کل کشور وجود ندارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در پایان با اشاره به اینکه میزان بهره تسهیلات بانکی ۱۸ درصد است که واحدهای تولیدی با داشتن بازار مناسب توجیه لازم را دارد، خاطرنشان کرد: قدیمی بودن خط تولید از مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی استان است که با بروزرسانی آن‌ها می‌توان شاهد رونق زیادی در این بخش باشیم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.