سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
تلاقی رهایی ایران و وابستگی صنعت مس
03 خرداد 1401 - 11:00
شناسه : 28184
سوم خرداد ماه: به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزادی خرمشهر، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با صدور پیامی، این روز را به تمام شهدا، جانبازان و همچنین فعالان صنعت مس تبریک گفت
ارسال توسط : منبع : مس‌پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزادی خرمشهر، علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، با صدور پیامی، این روز را به تمام شهدا، جانبازان و همچنین فعالان صنعت مس تبریک گفت. در ادامه متن کامل این پیام را می‌خوانید:

به ‌نام ‌خدا

سوم خرداد برای همیشه در تاریخ، تقویم این سرزمین را روشنایی می‌بخشد و حماسه‌ای که جوانان غیور و مومن انقلابی در چهار دهه پیش آفریدند، هرگز از یادها نخواهد رفت. امروز پس از گذشت چهل سال از این پیروزی بزرگ، هر بار که سوم خرداد فرا می‌رسد، شوق پیروزی و غرور ناشی از این فتح خجسته در برابر دشمن تا بن دندان مسلح، دل همه مردم ایران را روشن می‌سازد.

سوم خرداد که نقطه عطفی در تاریخ ایران به شمار می‌رود، برای کارکنان با غیرت صنعت مس نیز سرشار از غرور و افتخار است؛ هم‌زمان با آزادی خرمشهر و در کشاکش جنگ تحمیلی در جنوب، این جغرافیای شهیدپرور، کارگران زحمت‌کش شرکت مس با اقدام جهادی به ‌رغم نداشتن تجربه در صنعت مدرن تولید مس و خروج آمریکایی‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی، موفق به تولید نخستین آند مس در کشور شدند. بنابراین در روز سوم خرداد در صنعت مس دو جشن داریم؛ پیروزی بر باطل در جبهه نبرد حق علیه باطل و فتح جبهه تولید و اقتصاد.

با درود به ارواح مطهر همه شهدای جنگ تحمیلی و تبریک این روز به رهبری و همه ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های گرانقدر آن‌ها، یاد و نام آن عزیزان را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.