سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
تمام ظرفیت‌های صنعتی و معدنی کشور باید شناسایی شوند
12 اسفند 1399 - 15:18
شناسه : 8262
وزیر صنعت، معدن و تجارت: وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر لزوم شناسایی ظرفیت‌های اقتصادی در کشور، توسعه صنعت و رشد تولید را منوط به همکاری و تعامل بین بخش‌های مختلف نظام دانست.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علیرضا رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت، در نشست تخصصی با مسئولان و سرمایه‌گذاران طرح‌های صنعتی استان گلستان که ۱۱ اسفند ماه ۱۳۹۹، به میزبانی وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های این استان برای توسعه صنعت و بهره‌برداری از ذخایر معدنی، واحدهای مربوطه را مکلف به انجام مطالعات و بررسی‌های اولیه، در خصوص استفاده از ظرفیت‌های معدنی و صنعتی در بازه زمانی چند ماهه کرد.

وی با تاکید بر لزوم همکاری همه ارکان نظام در حمایت از سرمایه‌گذاران و توسعه تولید و صنعت در کشور، افزود: برای انجام یک کار تاثیرگذار در حوزه صنعت، نیاز به همکاری هر سه قوه است تا بتوانیم موانع را از مسیر توسعه صنعت و تولید برداریم و سرمایه‌گذار را به این حوزه جذب کنیم.

وزیر صمت ادامه داد: خوشبختانه در استان گلستان تعامل خوبی میان ارکان حکومتی ایجاد شده است و با شناسایی ظرفیت‌های اقتصادی در این استان و انجام مطالعات و بررسی‌های کارشناسی شده، می‌توان شاهد اتفاقات خوبی در حوزه صنعت و معدن باشیم.

رزم حسینی پس از شنیدن توضیحات نمایندگان مردم استان گلستان و گزارش‌های مسئولان استانی و واحدهای مربوطه در وزارت متبوع، ضمن ابراز امیدواری نسبت به آغاز عملیات اجرایی چند پروژه اقتصادی طی چند ماه آینده، خود را مکلف به انجام مطالعات و بررسی‌های دقیق و کارشناسی برای استفاده از ظرفیت‌های معدنی و صنعتی در راستای توسعه صنایع مختلف و رشد تولید در این استان کرد.

گفتنی است در این نشست، نمایندگان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، استاندار و سرمایه‌گذاران استان گلستان، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت صنعتی و معدنی استان، نیازها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری موجود در گلستان را معرفی کردند و دستورات لازم در چارچوب قوانین و اختیارات وزارتخانه جهت پیگیری و رفع آن‌ها به همراه مشارکت و حمایت از طرح‌های اقتصادی مطروح، به تصویب رسید.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.