چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
تمدید مزایده ۲۱۷ معدن هرمزگان
26 خرداد 1400 - 15:56
شناسه : 13859
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: فرصت شرکت در مزایده عمومی ۲۱۶ محدوده‌ اکتشافی و معدنی استان تا پنجم تیرماه ۱۴۰۰ تمدید شد.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، خلیل قاسمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، اظهار داشت: این معادن از ۱۳ تا ۲۷ خردادماه امسال به مزایده گذاشته شده بودند که به لحاظ تعداد زیاد محدوده‌های معدنی، گستردگی و پراکندگی آن‌ها و همچنین کم بودن بازه زمانی جهت بررسی محدوده‌ها و در راستای واگذاری حداکثری به واجدین شرایط تا پنجم تیرماه امسال ادامه دارد.

وی افزود: معادن یادشده انواع مختلف مواد معدنی فلزی و غیرفلزی را در بر می‌گیرند و افراد حقیقی و حقوقی دارای توان فنی و مالی می‌توانند برای دریافت پروانه اکتشاف و بهره‌برداری از آن‌ها در این مزایده شرکت کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، گفت: متقاضیان می‌توانند تا تاریخ مقرر شده نسبت به ارائه قیمت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir اقدام کنند و سپس تمامی مدارک مورد نیاز را با امضاء دیجیتال و از طریق سامانه، بارگذاری و ارسال نمایند.

قاسمی در پایان خاطرنشان کرد: نقشه محدوده‌های معدنی براساس کد کاداستر اعلام شده در مزایده، داخل سامانه کاداستر معادن کشور به نشانی https://cadastre.mimt.gov.ir در قسمت نقشه قابل مشاهده است.

لازم به توضیح است که هرمزگان با دارا بودن ۲۱ نوع ماده معدنی، حدود یک میلیون و ۵۵۸ هزار تن از ذخیره قطعی دارد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.