سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
تمدید گواهینامه‌های نظام مدیریت کیفیت، بازخورد و رضایت مشتری
26 تیر 1401 - 8:18
شناسه : 30407
در شرکت فولاد خوزستان رخ داد؛ روز شنبه 25 تیر ماه، اقدامات لازم جهت تمدید گواهینامه‌های نظام مدیریت کیفیت، بازخورد و رضایت مشتری شرکت فولاد خوزستان به صورت غیر حضوری از سوی سرممیز شرکت SGS، انجام شد.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، محمود اکابر نماینده مدیرعامل در نظام مدیریت یکپارچه، اظهار داشت: در دوره ممیزی مواردی همچون خط مشی بهبود رضایت مشتریان، اهداف استراتژیک و عملکرد کلی فرایندهای فروش مورد ممیزی شخص ثالث قرار گرفت.

وی افزود: لازم به ذکر است همکاری و تعامل مدیریت‌های فروش، فولادسازی، کنترل کیفی، استراتژی و تعالی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، نگهداری و تعمیرات، مالی، بازرسی و نظارت و تضمین کیفیت در استقرار و نگهداری این استانداردهای مرجع بین‌المللی لازم و ضروری است که در این دوره مطابق سال‌های قبل ممیزی مذکور با همکاری مدیریت‌های فوق با موفقیت سپری شد.

بر اساس نتایج حاصل از ممیزی شخص ثالث این دوره (ممیزی تکرار صدور گواهینامه)، گواهینامه‌های شرکت فولاد خوزستان از طرف شرکت SGS به مدت یک سال به منظور تمدید، مورد توصیه توسط تیم ممیزی قرار گرفت.

شایان ذکر است که مجید عبیات رییس جلسه اختتامیه ممیزی شخص ثالث ضمن تشکر از همکاری همه ذی‌نفعان در پایان خاطرنشان کرد: چنین فعالیت‌هایی همواره مورد حمایت همه‌جانبه مدیریت ارشد سازمان خواهد بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.